Det er SÅ uretfærdigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. juni 2011

Anonym trådstarter

Vil så gerne have barn, er snart 30 og savner min egen baby. En i min familie og kæresten er blevet forældre for et par måneder siden, totalt hovsa.. skal man bruge kondom hvis man ikke skal være gravid.. ARGH.. Og nu er de fandenme gravide IGEN...

Jeg vil bare så gerne have min baby...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

Camillakn

Ja nu er jeg os bare en af de der møg irreterende gravide unge piger.
Men jeg har haft det på samme måde som dig, jeg troede ikke jeg kunne blive gravid og råbte og skreg over den ene efter den anden undskyld snot unge på 15 blev gravid og alligevel ikke kunne se forskel på om bleen vente rigtigt og bare skulle være model til den ene "dumme" mor efter den anden. Jeg er overvægtig og røg, derfor havde jeg min frygt om at jeg aldrig skulle blive mor. Men en dag var testen positiv. Og hvis du er urolig for om du kan blive gravid eller ej så snak med din læge og få en undersøgelse.

Men stort held og lykke herfra

Anmeld

28. juni 2011

Anonym trådstarter

Tror godt jeg kan blive gravid, er i hvert fald ikke klar til og gå til læge endnu.. Synes bare det er latterligt og blive gravide igen når man dårligt har til dagen og vejen med nr 1... Og så uretfærdigt... Nr. 1 når ikke engang og blive 1 år hvis hun holder sin terminsdag...

Og tak

Anmeld

28. juni 2011

Camillakn

Anonym skriver:

Tror godt jeg kan blive gravid, er i hvert fald ikke klar til og gå til læge endnu.. Synes bare det er latterligt og blive gravide igen når man dårligt har til dagen og vejen med nr 1... Og så uretfærdigt... Nr. 1 når ikke engang og blive 1 år hvis hun holder sin terminsdag...

Og tak

Heh , nej verden er ikke altid så skide dejlig. Og hold da helt kæft det går da også stærkt med nummer 2... Jeg siger bare godt det ikke er mig, de når da slet ikke at nyde babyen eller graviditeten ved nummer 2. Men ja, forstår da helt klart dit vredes udbrud

Og dejligt at du ikke har fået de tanker, for det er ikke sjovt. især når alle andre er gravide skal jeg hilse og sige.

Anmeld

28. juni 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

Og tak

Kan godt forstå din frustration, det er ikke sjovt når man brændende ønsker sig et barn, og alle omkring en så bliver gravide! Lægen vil jo gerne hjælpe, når man har forsøgt i et år... Det er nok svært at undgå, men prøv ikke at bekymre dig om at der kun vil være 1 år mellem hendes børn.. Det må være deres valg! Kan som sagt godt forstå at du er frustreret, men det bliver nok ikke bedre at du ridser hendes situation op for dig selv hele tiden.. jeg håber for dig, at du også snart kan stå med de to magiske streger..

Anmeld

28. juni 2011

Anonym trådstarter

Det er bare det, de påstår at de har gjort alt for at undgå det... Tror jeg altså bare ikke på...

Er så glad for at kunne læsse af herinde hvor der er folk der forstår..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.