Bryllupskørsel i veteranbil eller hestevogn, nogen der...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2011

Sildefisk

Novbaby skriver:

hvis du skal bruge en bil, er kalundborg så for langt væk? der bor jeg nemlig og min kæreste kender vist nogle der har nogle temmelig fede biler (:

Hejsa

Hmm det jo nok mere an på dem, da det jo er dem der skal køre os her i ringsted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

Novbaby

myr81 skriver:

Hejsa

Hmm det jo nok mere an på dem, da det jo er dem der skal køre os her i ringsted

okay hvor meget må det koste?

Anmeld

1. juli 2011

Sildefisk

Novbaby skriver:

okay hvor meget må det koste?

hvad er det for en bil?

Anmeld

1. juli 2011

Novbaby

myr81 skriver:

hvad er det for en bil?

Altså vereran bil kan vi ikke skaffe, men ville det være helt hul i hovedet at blive kørt i en ferarri??

Anmeld

1. juli 2011

Sildefisk

Novbaby skriver:

Altså vereran bil kan vi ikke skaffe, men ville det være helt hul i hovedet at blive kørt i en ferarri??

nej da-, men nu spørger jeg måske dumt ,men er der ikke kun plads til to foran i sådan en krabat?

Anmeld

1. juli 2011

Novbaby

myr81 skriver:

nej da-, men nu spørger jeg måske dumt ,men er der ikke kun plads til to foran i sådan en krabat?

Nej kun i nogle

Anmeld

1. juli 2011

Sildefisk

Novbaby skriver:

Nej kun i nogle

ok du må da gerne forhøre dig ad

Anmeld

2. juli 2011

BabyMus

Super fed idé!

Vi var til bryllup for præcis et år siden i dag, og der blev de hentet i en lastbil (altså kun det forreste stykke med selve bilen) og der var pyntet med dåser og det der bagpå. Det var ret sjovt. Den var malet med Elvis tror jeg nok det var, eller noget i den stil. Lidt sjovt at blive kørt i sådan en, så lidt sjovt da de steg ud og hun kom ud i sin store hvide kjole fra en lastbil hehe. (:

Anmeld

2. juli 2011

Sildefisk

BabyMus skriver:

Super fed idé!

Vi var til bryllup for præcis et år siden i dag, og der blev de hentet i en lastbil (altså kun det forreste stykke med selve bilen) og der var pyntet med dåser og det der bagpå. Det var ret sjovt. Den var malet med Elvis tror jeg nok det var, eller noget i den stil. Lidt sjovt at blive kørt i sådan en, så lidt sjovt da de steg ud og hun kom ud i sin store hvide kjole fra en lastbil hehe. (:

ja det er da lidt hyggeligt. Drømmen var en gammel vetranbil, men de er ski svære at opdrive uden man skal betale over 3000kr og det vil jeg ikke give for en tur frem og tilbage fra kirken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.