rugbrød igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

763 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. juni 2011

isimaven

Juhu det er endelig lykkedes mig at lokke Zoe med på ideen om at spise små rugbrøds hapsere.

Godt nok snakker vi meeeeget små bidder men men hun spiste en 1/2 skive i dag og det må anses som en succes. Vi har øvet siden i fredags og det har kun været med opkastfornemmelser og triste miner indtil i dag   for at hun nu har forstået pointen

god tirsdag herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Kaufie

Dejligt!

Her er vi lige rykket tilbage til start pga tandfrembrudshelvede.....

Naja har både i går og idag kun fået en enkelt lille portion grød til frokost - derudover har hun KUN villet have mælk - og helst brystmælk....

Men nu regner jeg med ømheden snart er til at klare for det bette pus, så hun igen kan klare lidt mere substans mellem de ømme gummer....

Anmeld

30. juni 2011

isimaven

Kaufie skriver:

Dejligt!

Her er vi lige rykket tilbage til start pga tandfrembrudshelvede.....

Naja har både i går og idag kun fået en enkelt lille portion grød til frokost - derudover har hun KUN villet have mælk - og helst brystmælk....

Men nu regner jeg med ømheden snart er til at klare for det bette pus, så hun igen kan klare lidt mere substans mellem de ømme gummer....

Stakkels Naja!! Her spøger der også de to fortænder i undermunden, jeg håber ikke vi bliver skudt helt tilbage til start xxx.

Anmeld

30. juni 2011

Clisolka

isimaven skriver:

Juhu det er endelig lykkedes mig at lokke Zoe med på ideen om at spise små rugbrøds hapsere.

Godt nok snakker vi meeeeget små bidder men men hun spiste en 1/2 skive i dag og det må anses som en succes. Vi har øvet siden i fredags og det har kun været med opkastfornemmelser og triste miner indtil i dag   for at hun nu har forstået pointen

god tirsdag herfra

Hvor skønt! 

Ja, vi har også lige holdt et par dages pause - den 3. tand i undermunden er brudt frem 

Anmeld

30. juni 2011

isimaven

Babymor2010 skriver:

Hvor skønt! 

Ja, vi har også lige holdt et par dages pause - den 3. tand i undermunden er brudt frem 

Ja jeg er helt lettet var begyndt at tro hun aldrig ville spuse almindelig mad hehe! Og Wauw har hun fået tre tænder!!! Det er da flot

Anmeld

30. juni 2011

Clisolka

isimaven skriver:

Ja jeg er helt lettet var begyndt at tro hun aldrig ville spuse almindelig mad hehe! Og Wauw har hun fået tre tænder!!! Det er da flot

Haha ja, jeg tror snart heller ikke på at det rugbrød kommer igennem her  Men vi har 2 mrd. at "træne" i inden hun starter i vuggestue 

Ja, jeg er også helt facineret over at den kom så hurtigt  Hun var lidt pirrelig en dag, og jeg kunne ikke forstå det - indtil vi så den 3 tand stikke op. Stakkels tøs 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.