9 + 5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. december 2008

Ringsmose

Så er jeg snart tre måneder henne dejligt dejligt, pørver at få styr på det hele, har lige fået min søsters barnevogn for billige penge dejligt.

Snakker med fyren om hvad vi skal kalde den, men han vil ikke frem, med sine drenge navne endnu, øv øv øv, men får det nok at vide når han vil fortælle det.

Men nu bliver det da et sommerbarn og en god fødselsdags gave til mig, nu hvor jeg bliver 30 år, 4 juli og er sat til 8 juli.

Jeg ville gerne vide hvad det bliver igen, fik jeg nemlig at vide med den første, og det har jeg ikke fortrudt. men der var jeg også alene, denne gang har jeg en fyr der gerne vil være med. Og det skal han også have lov til jo, men jeg giver mig bare ikke så nemt.

Skal til nakkefoldsskanning d. 30-12-2008 og jeg glæder mig meget.

Hilsen

Ringsmose

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2008

Nemesis

jeps så er vandrejournalen også hjemme her.

Er 9+2 og har termin d. 13 juli.

Venter spændt på indkaldelsen til nf scanning og på juleaften hvor nyheden bliver offentlig.

Skal klart også have af vide hvad det bliver igen..har vidst det de andre gange både ved fornemmelse/intuition og scanning.

Denne gang er der dog ikke en klar fornemmelse..meget underligt.
Her har vi heldigvis alt udstyr...og tøj hvis det bliver endnu en dreng :-)

Hilsen

Sisse

Anmeld

10. december 2008

Mathilde

Jeg skal have lavet vandrejournal på fredag, så det bliver spændende at se, hvilken termin min læge sætter...

Jeg er indkaldt til NF d. 5. januar.

Jeg tror også det ender med at vi vil vide, om det er en dreng eller pige. Lige nu kommer jeg altid til at sige "han", så jeg tror det bliver en dreng. Jeg har også drømt, at jeg fødte en dreng.

Knus Mathilde (9+0)

Anmeld

10. december 2008

Ringsmose

Ja jeg får ikke min vilje med at får at vide, hvad det bliver, men bare den lille er sund og det, går det jo også.

Jeg har også alt mangler intet, kun hvis det bliver en pige, mine svigerforældre, ser helst det bliver en pige, da fyren har en dreng på 6 år og jeg selv har en dreng på snart 3 år.

Jeg har fået lavet vandrejournal, fik jeg lavet da jeg var 4 uger henne. Og jeg er sat til 8 juli. Jeg glæder mig meget og det gør fyren også, han har allerede sat sengen op, og er ved at gøre klar til den lille kommer.

Så det er bare dejligt, at man har fyren med i det, for det havde jeg ikke med den første. Der var jeg alene om det, men sådan er det ikke nu, der har jeg en der går meget op i det hele og vil være med i det hele. Røre ved min mave osv, dejligt at mærke, for en gangs skyld. da jeg ik har prøvet det før.

Hilsen Ringsmose (9+7)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.