Mille83 skriver:
Jeg sir det igen og igen og igen, det er så flot klaret, håber du husker og klappe dig selv på skulderen.....
Og Kom så og del ud af den kostplan samt motion så vi andre kan komme igang
Pleeeeeeeeace.......
Jamen pyha
En uge for mig kan godt se således ud:
En stor skål frugt (Spiser altid frugt til morgenmad, synes det er så forfriskende) Sammen med vand & et stort glas Matcha the (Matcha har den effekt, at det giver energi sidst på dagen i stedet for med det samme, så når man når det punkt hvor man føler træthed sidst på dagen virker det helt suverænt)
Bruger alt fra melon, æbler, jordbær, hindbær, pærer, ferskner, nektariner osv osv ...
Rugbrød/pastasalat til frokost ..
Aftenasmaden består af alt muligt forskelligt i løbet af ugen, idag fik vi fx. Salat med kylling vendt i basilikum pesto og chili ...
Men laver også tit grovpasta med hjemmelavet tomatsauce og grøntsager, grøntsagslasagne osv ... 
Om aftenen drikker jeg grøn eller hvid the, vi har en fantastisk thehandler i kolding, som også har nethandel hvis det skulle have interesse, www.thehusetandersen.dk ... Ellers husker jeg rigeligt af mængder med vand i løbet af dagen, og går rundt i stedet for at bruge offentlige transportmuligheder hvis vejret er til det ...
Jeg motionere hver anden dag som min. I starten havde jeg det ikke godt med det da jeg var så stor som jeg nu var, så droppede at tage i motionscenter, og begyndte bare at motionere hjemme, så hopper i træningstøjet og sætter en musikliste på jeg har lavet til træningen som varer ca. 45 min. Starter med konditionstræning, og slutter af med cardio 
De fleste morgener træner jeg dog også lige i en 10 min. men det er bare for at komme op og komme igang med dagen 
Anmeld