jeg er anden gangs gravid, men føler jeg skal føde for første gang igen, da min fødste fødsel gik MEGET hurtigt og jeg ikke anede jeg skulle føde før jeg lå på sygehuset og fik at vide at jeg var helt åben og skulle direkte ind på en føde stue.
Mit vand gik ca 2 timer før min datter kom ud og fra da vandet gik kl 01.30 til hun var født kl 03.45 havde jeg kun ondt.
Har ikke ligget med udvidelses veer osv, hvilket også gør at jeg ikke ved hvad jeg skal mærke efter, har altid fået at vide at hvis du har veer er du ikke i tvivl. Men det er altså forkert i mit tilfælde.
Hvilket også gør mig bange for at føde mit andet barn. Selve fødslen af min datter tog 30 min fra vi kom på sygehuset til hun var ude.
morgenen hvor jeg fødte om natten startede med at min slimprop gik og jeg havde tegnblødning, hele dagen gik jeg med nogen mærdelige jag i underlivet men ikke sådan at de ikke var til at holde ud overhovedet.
Jeg har så i dag haft nogen lidt ligende jag helt nede i skambenet som gør lidt ondt men igen til at holde ud.
Hvordan startede jeres fødsel?
Kan det være ne snarlig fødsel eller bare lillesøster der driller. Da jeg var ved læge sidst lå hun med hovedet ned men stod ikke fast.
cecilie 35+3
Anmeld