Blandet tøj str 44 + 50

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4. august 2011

meem

Prinsesse2ben skriver:

Hvor meget af dette er solgt? og hvad skal du have for resten ? mvh

Der er ikke noget solgt endnu, dog er de 4 skrevet med rød reserveret, men da hun stadig ikke har pengene tror jeg ikke det bliver solgt til hende... Så det hele er til salg endnu... Hvad vil du gi ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

Victoriasmor88

meem skriver:

Der er ikke noget solgt endnu, dog er de 4 skrevet med rød reserveret, men da hun stadig ikke har pengene tror jeg ikke det bliver solgt til hende... Så det hele er til salg endnu... Hvad vil du gi ?

Ork, jamen jeg er så dårlig til priser.. Især når det er samlet, kan du ikke bare smide et bud ud ?  

Anmeld

4. august 2011

meem

Der er ca 30 stk tøj i det hele så hvad siger du til 300 +porto.. det er ca 10 kr pr. del... Har også en kortærmet sort body jeg ikke har fået billede ind af endnu... som selvfølgelig følger med i prisen

Anmeld

6. august 2011

Victoriasmor88

meem skriver:

Der er ca 30 stk tøj i det hele så hvad siger du til 300 +porto.. det er ca 10 kr pr. del... Har også en kortærmet sort body jeg ikke har fået billede ind af endnu... som selvfølgelig følger med i prisen

Nu kan jeg lige læse mig frem til at noget af det er ret småt, og min baby vokser hurtigt, så det er vist ikke det hele jeg skal have..  Vil du sælge til en 10 kr pr. del ? Så kan jeg lige kigge igennem, og finde ud af hvad jeg præcist er interesseret i. Mvh 

Anmeld

6. august 2011

meem

Prinsesse2ben skriver:

Nu kan jeg lige læse mig frem til at noget af det er ret småt, og min baby vokser hurtigt, så det er vist ikke det hele jeg skal have..  Vil du sælge til en 10 kr pr. del ? Så kan jeg lige kigge igennem, og finde ud af hvad jeg præcist er interesseret i. Mvh 

Helt iorden... Ja 10kr pr del + porto er fint med mig

Anmeld

17. august 2011

meem

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.