Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lillebror vejer 990 gram så det var bare helt perfekt.. overlægen var fuldt ud tilfreds, og hun regnede ud at han formentlig vil veje omkring 3000 gram til termin, så ikke verdens største baby, men somn hun sagde "han har også en bette mor " så det var en god scanning, og han havde detbare så fint, og mine tal så også perfekte ud, måske en lidt lav blodprocent, men det var også det hele.. jubiiiii!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
signe. skriver: Lillebror vejer 990 gram så det var bare helt perfekt.. overlægen var fuldt ud tilfreds, og hun regnede ud at han formentlig vil veje omkring 3000 gram til termin, så ikke verdens største baby, men somn hun sagde "han har også en bette mor " så det var en god scanning, og han havde detbare så fint, og mine tal så også perfekte ud, måske en lidt lav blodprocent, men det var også det hele.. jubiiiii!
Hvor er det dejligt at høre... Min vækstscanning igår gik super godt også...
Hvor dejligt tillykke
Ih, hvor dejligt at høre! Tillykke
Mira0911 skriver: Hvor er det dejligt at høre... Min vækstscanning igår gik super godt også...
hvor stor var din pige?
K&S skriver: Ih, hvor dejligt at høre! Tillykke
tak
twinboys skriver: Hvor dejligt tillykke
tusind tak det er bare så dejligt han vokser, og alt bare går som det skal...
signe. skriver: hvor stor var din pige?
Hun vejede 1175g var 28+0...
signe. skriver: tusind tak det er bare så dejligt han vokser, og alt bare går som det skal...
Ja han vejer jo allerede over vores børn... så voks lille stump.. bliv stor og stærk
twinboys skriver: Ja han vejer jo allerede over vores børn... så voks lille stump.. bliv stor og stærk
ja lige præcis... så det kan jo kun gå godt.. åhh tak for de ord
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128