Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vil egentlig bare lige dele min glæde Sad på dba.dk i flere tiiimer igår og kiggede op autostole og barnevogne, og idag har det resulteret i køb af barnevogn og autostol - ialt 2500 kr
2200 kr for barnevognen - http://www.dba.dk/barnevogn-basson-liggemaal/id-74936549/
og 300 kr for Römer autostol, godt brugt men alligevel i flot stand og til 300 kr. ser jeg det som et røverkøb for os fattige studerende
Vi skal ned og hente barnevognen idag, og jeg er spændt som et lille barn juleaften og håber bare den er lige så flot som på billederne Autostolen afhentes på torsdag
Ihh det er så dejligt endelig at være kommet i gang, synes jeg, var ved at føle mig lidt presset, selvom jeg først er sat til midt i september. Vil bare gerne have det på plads løbende istedet for min kærestes strategi, hvor vi bare køber det hele på én gang og helst skal vente så længe som muligt... hehe, mænd
Rigtig god dag til jer alle. Håber I kan klare varmen, jeg synes godt nok det er hårdt!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128