Idag har min stedmor termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.378 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. juni 2011

ønskerbaby

Er ved at være godt nervøs over at jeg snart er store søster igen

er der andre der er blevet store søster igen i en sen aldre altså der er næsten 21år i mellem den lille og jeg kan man få et godt søskende forhold?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

Frk Mig

ønskerbaby skriver:

er der andre der er blevet store søster igen i en sen aldre altså der er næsten 21år i mellem den lille og jeg kan man få et godt søskende forhold?

Hej .. Stort tillykke med den kommende title .. Jeg fik en lillebror for snart 3 år siden .. Der er 21 år imellem os .. Men han er sq så dejlig .. Altså i starten kunne jeg ikk få den søskende føelse som med mine 2 andre .. Men efter hånden så er det kommet .. og vil ikk undvære ham for noget andet .. Han kommer og siger søster hjælp mig .. Det er så dejligt .. Så jo tror nok den søskende føelse og søskende forhold nok skal komme 

Anmeld

28. juni 2011

chael

ønskerbaby skriver:

De "kloge siger", at når der er mere end 9-10 år mellem søskende, svarer deres forhold til et fætter/kusine forhold.

Der er 12 år mellem min søster og jeg og ja, vi har et godt forhold den dag idag. Men altså jeg har jo været LILLE lillesøster i mange år. Og det er sgu en svær tittel at ryste af

Men til lykke med det.

Du kan jo være den der laver alle mulige hyggeligt ting med den lille, sådan lidt moster agtigt

*Camilla 26+6

Anmeld

28. juni 2011

TbCp

Jeg blev storesøster for 3. gang da jeg var 16 år Han er min dejlige lille forkælede lillebror
Han bliver så 17 i år... men vi har det bedste forhold!!! Og har altid haft det... Elsker ham!

Anmeld

28. juni 2011

Henriette1973

Vi er tre med samme mor og far. Mellem min lillesøster og mig er der knap 3 år, og der er knap 18 år mellem min lillebror og mig.

Jeg har et rigtig godt og dejligt forhold til begge mine søskende.

Mit forhold til min søster er præget af den fælles opvækst vi har haft sammen, og de op og nedtur det giver at have søskende så tæt på hinanden. Men også de fælles oplevelser vi har haft som børn. 

Til min lillebror er det nok mere sådan et moster forhold, og legetante forhold da han var mindre. Et fristed hvor han kunne komme på ferie. En ekstra voksen at stole på.

Jeg er vildt glad for begge mine søskende og vil ikke undvære nogle af dem.

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.