JUBII 2 størrelser ned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.014 visninger
19 svar
0 synes godt om
28. juni 2011

B&J

Jeg kunne danse og hoppe rundt lige nu skulle ud og købe en trøje efter jeg fik min operation, jeg sagde til hende jeg nok skulle have en 56 da jeg plejer at være str. 56-58 meeen NEJ jeg kom sku i en 52 hold op hvor blev jeg super glad jeg havde lige frem noget at vælge imellem

ville ikke så meget bare fortælle hvor glad jeg blev

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

2721

ihh hvor dejligt for dig. Kan godt forstå din glæde

Anmeld

28. juni 2011

N&J

Det ville jeg slet ikke have troet ud fra dit profilbillede, du ligner bestemt ikke en der er en 54-56, men meget mindre  men hvor er det flot at du skulle i en 52, vildt flot, håber jeg kan gøre dig kunsten efter, og komme ned i størrelser..

Anmeld

28. juni 2011

B&J

Puslingen skriver:

ihh hvor dejligt for dig. Kan godt forstå din glæde

Mange taak

Anmeld

28. juni 2011

B&J

N&J skriver:

Det ville jeg slet ikke have troet ud fra dit profilbillede, du ligner bestemt ikke en der er en 54-56, men meget mindre  men hvor er det flot at du skulle i en 52, vildt flot, håber jeg kan gøre dig kunsten efter, og komme ned i størrelser..

Åhh mange tak hvor er du bare for sød bliver helt flov..

Anmeld

28. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

B&J skriver:

Jeg kunne danse og hoppe rundt lige nu skulle ud og købe en trøje efter jeg fik min operation, jeg sagde til hende jeg nok skulle have en 56 da jeg plejer at være str. 56-58 meeen NEJ jeg kom sku i en 52 hold op hvor blev jeg super glad jeg havde lige frem noget at vælge imellem

ville ikke så meget bare fortælle hvor glad jeg blev

Jeg synes altså ikk du ligner en der bruger størrelse 52, nu  Ikk hva man se på dit billede  Du ser meget mindre ud, men synes fanme det er flot gjort  DU ER SEJ!!!

Anmeld

28. juni 2011

B&J

MillesMor111010 skriver:

Jeg synes altså ikk du ligner en der bruger størrelse 52, nu  Ikk hva man se på dit billede  Du ser meget mindre ud, men synes fanme det er flot gjort  DU ER SEJ!!!

Ender med jeg gemmer mig hvor er i bare sååå Søde det er helt vildt...

og mange tak for de helt vidunderlig ord

Anmeld

28. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

B&J skriver:

Ender med jeg gemmer mig hvor er i bare sååå Søde det er helt vildt...

og mange tak for de helt vidunderlig ord

Ej du skal da ikk gemme dig nu  Du skal jo ud i verden og sige " SE LIGE SEJE MIG!"

Anmeld

28. juni 2011

Nessie

Hvor er det flot

Og jeg vil lige være med i koret, for jeg havde heller ikke gættet din str., før du lagde billdeder ind fra efter din operation. Jeg synes det er så flot gået af dig, og bliver helt flov over at jeg ikke kan tage mig sammen til at få tabt mig

Anmeld

28. juni 2011

B&J

MillesMor111010 skriver:

Ej du skal da ikk gemme dig nu  Du skal jo ud i verden og sige " SE LIGE SEJE MIG!"

det gør jeg også hihihihi min kæreste roste mig så meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.