Hvor køber man sort basis body??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.059 visninger
17 svar
1 synes godt om
28. juni 2011

modesty

Hej alle,

jeg ved ikke lige i hvilket forum jeg skal poste den her, så den ryger både i gravid og børn 0-1 :-)

Jeg har ledt med lys og lygte på nettet efter en helt simpel, sort basis body med lange ærmer i str. 56 og 62. Kan kun finde nogle halv-dyre nogen til 80 kr. stykket. 

Er der nogen der ved om Tøj&Sko, nogle af supermarkederne eller andre af de lidt mere billige butikker/mærker har ensfarvede sorte bodyer?

På forhånd tak for svar. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

Nadia&Daniel

Tror du kan få dem i H&M - til 40.-

Anmeld

28. juni 2011

modesty

Nadia&Daniel skriver:

Tror du kan få dem i H&M - til 40.-

Jeg har været i H&M, de havde dem ikke... Men måske de får dem snart igen, jeg kan jo lige spørge derinde :-)

Anmeld

28. juni 2011

Nadia&Daniel

modesty skriver:

Jeg har været i H&M, de havde dem ikke... Men måske de får dem snart igen, jeg kan jo lige spørge derinde :-)

Mener det er en basis-vare hos dem.. Men er ikke sikker..

Anmeld

28. juni 2011

Valle81

modesty skriver:

Hej alle,

jeg ved ikke lige i hvilket forum jeg skal poste den her, så den ryger både i gravid og børn 0-1 :-)

Jeg har ledt med lys og lygte på nettet efter en helt simpel, sort basis body med lange ærmer i str. 56 og 62. Kan kun finde nogle halv-dyre nogen til 80 kr. stykket. 

Er der nogen der ved om Tøj&Sko, nogle af supermarkederne eller andre af de lidt mere billige butikker/mærker har ensfarvede sorte bodyer?

På forhånd tak for svar. 

Jeg har faktisk aldrig set en body i sort:0) Og jeg har shoppet mange bodyer - det tætteste jeg har set eller stødt på en en meget mørk marine blå.

Så det tror jeg ikke du kan finde.

Christina

Anmeld

28. juni 2011

CA

HM plejer ikke at have dem i sort Hvor har du fundet dem til 80kr.? Vi mangler nemlig en sort body

Anmeld

28. juni 2011

Silas&Mille

Jeg fik en helt almindelig sort lang ærmet hos Ellos. Godt nok købt i to-pak med en fed blå en.

Tror nok de også var i kort ærmede.

Anmeld

28. juni 2011

Silas&Mille

Kunne desværre ikke finde den jeg har købt hos dem, men fandt denne to-pak:

http://www.ellos.dk/dv/40-Overdele-Toppe/EllosKids/_/N-g66Z1z129zoZ1z141xe?Nr=216023

Anmeld

28. juni 2011

Isabella_mor

modesty skriver:

Hej alle,

På forhånd tak for svar. 

jeg har en sort i str 62 tror jeg det er den er købt i h&m.. men det er ikke ALTID de har dem... måske til vinter igen...

men jeg sætter den jeg har til salg når jeg har fået fundet alt det frem i 62 jeg ikke skal gemme...

så kan du evt se om det er noget for dig (den er svarende til en 56 - 62

Anmeld

28. juni 2011

Mette M

modesty skriver:

Hej alle,

På forhånd tak for svar. 

Man kan få sorte body'er hos Pippi børnetøj, men ved ikke hvilke butikker de sælger til. Du kan evt. sende dem en mail.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.