Sidste Jordemorbesøg inden fødsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.028 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. juni 2011

Zibi_84

Jeg skal til JM i morgen, så er jeg gået 3 dage over tid. Har i erfaring med om man bliver undersøgt indvendig af JM? Og hvordan er det med den hindeløsning nogle JM giver? Håber i kan svare. Mvh. Maria 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

Heidisbebs

Kigger lige med her, jeg skal til sidste jordemoder besøg på fredag, og er også ret nysgerrig

Anmeld

28. juni 2011

miss freja

Zibi_84 skriver:

Jeg skal til JM i morgen, så er jeg gået 3 dage over tid. Har i erfaring med om man bliver undersøgt indvendig af JM? Og hvordan er det med den hindeløsning nogle JM giver? Håber i kan svare. Mvh. Maria 

Jeg var til sidste jordemoderbesøg igår (40+0), og der ville hun ikke undersøge mig. Jeg fik tvært imod bare en tid til scanning og samtale på sygehuset når jeg er gået 10 dage over (hvis jeg når så langt).

Så ved ikke om det kun er praksis på Næstved sygehus, men min jordemoder ville iværtfald ikke undersøge mig indvendigt

Anmeld

28. juni 2011

MortilCilas

miss freja skriver:

Jeg var til sidste jordemoderbesøg igår (40+0), og der ville hun ikke undersøge mig. Jeg fik tvært imod bare en tid til scanning og samtale på sygehuset når jeg er gået 10 dage over (hvis jeg når så langt).

Så ved ikke om det kun er praksis på Næstved sygehus, men min jordemoder ville iværtfald ikke undersøge mig indvendigt

Jeg blev heller ikke undersøgt, men kender flere her nede fra lolland der er blevet. og jeg nåed lige ti dage over, da min fødsel gik igang af sig selv

Anmeld

28. juni 2011

Thereseh

Zibi_84 skriver:

Jeg var til jordemoder fredag (der var jeg gået 5 dage over termin), og hun gjorde intet udover hjertelyd og vægtscøn. Jeg fik tid til undersøgelse på Hvidovre  41 + 3, samt en folder hvor der med blokbogstaver står "DU ER GÅET OVER TERMINEN" - tak for at få noget at vide jeg ikke vidste....GRRRR. 

Jeg spurgte om hun ikke please ville lave en hindeløsning, så jeg ikke skulle gå en 5 dage, før Hvidovre, men det ville hun ikke 

Anmeld

28. juni 2011

2babygirls

Zibi_84 skriver:

Jeg var til JM dagen inden min termin, og hun vægt skønnede baby, vejde mig, og lyttede til maven, og sikrede sig at baby stadig lå rigtigt.

Havde ikke lyst til en indvendig undersøgelse.
Og så fik jeg også en dato for hvornår jeg skulle ringe ind for at blive sat igang, hvis jeg nåede så langt. Gjorde jeg heldigvis IKKE.

Anmeld

28. juni 2011

Minmio

Jeg blev ikke undersøgt indvendigt, men hun sendte mig på Herlev Hospital samme dag så de kunne undersøge mig indvendigt og køre en strimmel Men det gjorde hun kun fordi at hjertelyden var lidt svag.

Ellers gjorde hun det som hun plejede at gøre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.