hvonår og hvordan? juniorseng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. juni 2011

NinaNymannMadsen

ja sagen er den at min datter har fået en rigtig fin juniorseng i 2 årsfødselsdag. og vi vil rigtig gerne ha hende til at sove i den jo. så det har vi jo prøvet. men hun skriger som en anden stukken gris når hun bliver lagt i seng nu. hun plejer at være nem nok når det er i tremmesengen for den kan hun jo ikk selv kravle ud af.
men kan hun jo i juniorsengen. syntes jo selv det er meget passende at hun kommer over i juniorseng nu når hun er 2 år og gerne selv vil kunne kravle ud af sengen.

men mit spørgsmål er ¨så hvornår kom jeres børn i juniorseng. og hvordan introducerede i den for dem så de kunne vende sig til den. ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

Vingummien

Min bliver 3 til august og han sover stadig i hans tremme seng. Så længe han kan være der, kan jeg ikke se hvorfor han skal have en junior seng endnu

Anmeld

28. juni 2011

NinaNymannMadsen

Vingummien skriver:

Min bliver 3 til august og han sover stadig i hans tremme seng. Så længe han kan være der, kan jeg ikke se hvorfor han skal have en junior seng endnu

nej okay. hun er bare meget glad for selv at kunne kravle ud af sengen hvis hun kan komme til det. og giver gerne udtryk for at hun gerne vil kravle ud af sengen selv.

Anmeld

28. juni 2011

Olivers-Moar

Min søn var knap 2 da han fik en junior seng, det gik ganske smerte frit han elskede at der var rutsjebane på. Dog måtte jeg de første 10-12 dage lægge ham mange gange da der gik sport i at gå ud af sengen.

Han skreg ikke men jeg ville da prøve at gøre det til en god oplevelse med sengen, sidde og læse lidt i den og synge før sengetid

Anmeld

28. juni 2011

Vingummien

NNM skriver:

nej okay. hun er bare meget glad for selv at kunne kravle ud af sengen hvis hun kan komme til det. og giver gerne udtryk for at hun gerne vil kravle ud af sengen selv.

Det gør min dreng så ikke tror han nyder at flade ud

Anmeld

28. juni 2011

NinaNymannMadsen

Olivers-Moar skriver:

Min søn var knap 2 da han fik en junior seng, det gik ganske smerte frit han elskede at der var rutsjebane på. Dog måtte jeg de første 10-12 dage lægge ham mange gange da der gik sport i at gå ud af sengen.

Han skreg ikke men jeg ville da prøve at gøre det til en god oplevelse med sengen, sidde og læse lidt i den og synge før sengetid

det gør jeg i forvejen altså læser og synger for hende. hendes seng er en nede ved jorden så der er ikk rutsjebane på jo men derfor er hun glad for den. hun vil gerne være i den men så snart hun skal sove så bliver hun hysterisk og skriger og går ud af sengen hele tiden og vil bare ikk i seng igen.

Anmeld

28. juni 2011

NinaNymannMadsen

Vingummien skriver:

Det gør min dreng så ikke tror han nyder at flade ud

sådan er alle jo forskellige.

Anmeld

1. juli 2011

Mira0911

Jeg tør slet ikke have Julie liggende i en tremmeseng...  Hun ligger meget urolig om natten, og tror hun vil trille ud af sengen... 

Jeg tror man bruger junior seng når man synes det er ved at være tid til det... 

Anmeld

1. juli 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Jeg tør slet ikke have Julie liggende i en tremmeseng...  Hun ligger meget urolig om natten, og tror hun vil trille ud af sengen... 

Jeg tror man bruger junior seng når man synes det er ved at være tid til det... 

ja det nok rigtig nok.
vi har prøvet nogen gange nu og hun vil ikk rigtig ligge i den for hun ved hun kan rejse sig og kravle ud så det jo bare sjovt.

dog var det ved at lykkeds med at få hende til at sove i den her den anden nat. jeg blev og lå sammen med hende jeg kan nemlig lige være der. og ellers har jeg en sækkestol på gulvet ved siden af jeg kan sidde i. så læste jeg 2 bøger og sang og nussede hende og hun sov næsten og så ved jeg ikk hvad der skete men hun vågnede helt op igen hvertfald. og så måtte hun jo i tremmesengen igen og der sov hun i løbet af et kvarter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.