vægtkontrol kl. 10.00

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.043 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. juni 2011

signe.

Hej alle

Ja, det er så i dag jeg skal til endnu en vægtkontrol med LIllebror.. skal jeg være 3. uge fremover, for at være sikker på at han tager på, da det viser sig at det kan han godt have svært ved inde i min moderkage.. sidst vejede han 670 gram i uge 24+4, og i dag 27+4 skal han gerne have rundet det 1 kilo, og selvfølgelig gerne mere til.. men vi  bare for at han er vokset.. kan godt mærke jeg er en smule nervøs...

bare lidt tanker herfra

Signe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

2babygirls

signe. skriver:

Hej alle

Ja, det er så i dag jeg skal til endnu en vægtkontrol med LIllebror.. skal jeg være 3. uge fremover, for at være sikker på at han tager på, da det viser sig at det kan han godt have svært ved inde i min moderkage.. sidst vejede han 670 gram i uge 24+4, og i dag 27+4 skal han gerne have rundet det 1 kilo, og selvfølgelig gerne mere til.. men vi  bare for at han er vokset.. kan godt mærke jeg er en smule nervøs...

bare lidt tanker herfra

Signe.

Alt held og lykke søde Signe.
også fingre for lillebror !!!

Anmeld

28. juni 2011

signe.

Tina&Martin skriver:

Alt held og lykke søde Signe.
også fingre for lillebror !!!

årh tak søde, du er lige på pletten,,, skal nok komme med update så snart jeg er ved en computer igen nu må jeg vist hellere få pakket Hasse, Farbror(han skal se efter Hasse under scanningen) og pusletaske i bilen og komme afsted hehe..

Anmeld

28. juni 2011

2babygirls

signe. skriver:

årh tak søde, du er lige på pletten,,, skal nok komme med update så snart jeg er ved en computer igen nu må jeg vist hellere få pakket Hasse, Farbror(han skal se efter Hasse under scanningen) og pusletaske i bilen og komme afsted hehe..

Dejligt han kan kigge efter ham mens du bliver scannet!!!
Glæder mig til en god og positiv update

Anmeld

28. juni 2011

Moar2011

signe. skriver:

Hej alle

bare lidt tanker herfra

Signe.

- held og lykke

Anmeld

28. juni 2011

Vingummien

held og lykke

Anmeld

28. juni 2011

K&S

signe. skriver:

Hej alle

bare lidt tanker herfra

Signe.

for at lillebror vokser sig stor og stærk!

Anmeld

28. juni 2011

Ryberg

28. juni 2011

Davidsen87

Held og lykke  

Anmeld

28. juni 2011

Nessie

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.