Opdatering - og lidt billeder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

824 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. juni 2011

JonTri

Hejsa tøser...

Ihh det er bare for lidt jeg får skrevet herinde... men er ofte på, på iPhonen og så bliver det ik til andet end opdatering... ville egentlig gerne mødes med Jer, men ak bonde-rikke her evner ikke at finde rundt i stoooore Aarhus.

Nå, men - Tristan er lige over 4 mdr nu og det er jo ikke til at fatte... Han kan nu trille fra mave til ryg og prøver ihærdigt den anden vej også. Jeg fuldammer stadig og håber at kunne blive ved med det indtil han er 6 mdr... indtil videre virker han mæt. Han sover fra kl 22 til kl 10-11!!! Kun afbrudt af 1 eller 2 amninger Jeg klager ikke!

Synes det er 10x federe at blive mor her 2. gang... måske også fordi han er SÅ nem... savner SLET ikke jobbet og trives fint i min bobbel. 

Sommerferien tilbringes i dk og til september rykker vi til Sardinien i 3 uger... bare for at fede den og komme lidt væk. GLÆDER mig!

Over and out herfra  der venter mig husmoderlige pligter... lige efter billeder...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

Sofia

Sikke en sød lille dreng. Vi har også den fine blå body med flyvere

Anmeld

30. juni 2011

JonTri

Sofia skriver:

Sikke en sød lille dreng. Vi har også den fine blå body med flyvere

Tak... ja længe leve de billige bilka bodyer - de er nu bedst

Anmeld

30. juni 2011

piadas

Så dygtig han er! Han er da fremme i skoene, sådan allerede at være i stand til at trille fra mave til ryg!

Jeg er med på boblen! Synes slet ikke, jeg er parat til at starte på arbejde om 4 (FIRE!!) måneder!

Anmeld

4. juli 2011

PeruBaby

Sikke en smuk dreng, med lange gyldne lokker

Anmeld

4. juli 2011

AnneBJ

Hvor er han sød!!

Anmeld

4. juli 2011

Lilje82

AnneBJ skriver:

Hvor er han sød!!

SKØN KNÆGT

Og du er bestemt ikke ene om at føle dig som en "bonderøv" der ikke agter at finde rundt i gigantiske Århus

Anmeld

5. juli 2011

JonTri

piadas skriver:

Så dygtig han er! Han er da fremme i skoene, sådan allerede at være i stand til at trille fra mave til ryg!

Jeg er med på boblen! Synes slet ikke, jeg er parat til at starte på arbejde om 4 (FIRE!!) måneder!

nej det er bare så hyggeligt at futte derhjemme... men der skal jo penge i kassen på et tidspunkt

Anmeld

5. juli 2011

JonTri

Lilje82 skriver:

SKØN KNÆGT

Og du er bestemt ikke ene om at føle dig som en "bonderøv" der ikke agter at finde rundt i gigantiske Århus

Tak... nææ jeg stemmer for et babymøde i bondebyen Viborg eller holstebro... 

Anmeld

5. juli 2011

JonTri

PeruBaby skriver:

Sikke en smuk dreng, med lange gyldne lokker

Tak skal du have - han ender hvis med at få lidt krøller... dem skal han nok forbande væk en dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.