Hvor meget jern pr. dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2011

TbCp

CmarianN skriver:

Gravijern - der skal jeg bare tage en enkelt pille 

Fint fint

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

K&S

TbCp skriver:

Jeg synes også jeg kan huske fra sidste graviditet at maven ikke var så glad for jern, så tak for dit svar, må kigge efter dem

Jeg var i hvert fald meget glad for at skifte, jeg havde slet ikke problemer med maven efter jeg begyndte på Niferex

Anmeld

28. juni 2011

TbCp

K&S skriver:

Jeg var i hvert fald meget glad for at skifte, jeg havde slet ikke problemer med maven efter jeg begyndte på Niferex

Tror lige jeg må på apoteket og snakke med dem idag, så vil jeg spørge om jeg kan tage dem

Anmeld

28. juni 2011

NinaNymannMadsen

TbCp skriver:

Hov nej... det er gravitamin jeg tager.... ikke gravijern

når okay.

Anmeld

28. juni 2011

Camillakn

Jeg tager GraviJern og det er 40-50mg jern du skal have dagligt.
Kan os fortælle at hvis du tager din jernpille sammen med et glas appelsin juice optages det langt hurtigere i kroppen
Det er meget normalt at jern tilskud går ind og påvirker maven, med bla. hård afføring. Men det er bare en bivirkning nogen får.

Anmeld

28. juni 2011

TbCp

Camillakn skriver:

Jeg tager GraviJern og det er 40-50mg jern du skal have dagligt.
Kan os fortælle at hvis du tager din jernpille sammen med et glas appelsin juice optages det langt hurtigere i kroppen
Det er meget normalt at jern tilskud går ind og påvirker maven, med bla. hård afføring. Men det er bare en bivirkning nogen får.

Tak for rådet

Anmeld

28. juni 2011

Camillakn

TbCp skriver:

Tak for rådet

Så lidt

Anmeld

28. juni 2011

SSL

Jeg har købt hemoJern, fra Matas - det er vidst det tætteste du kommer naturmiddel, og det driller maven mindst muligt Så hvis du har tendens til lidt hård mave, med de 'almindelige', vil jeg bestemt råde til at bruge HemoJern fra matas, det er en hvid og grøn pakke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.