Tænkte lidt på, hvorfor hedder/skal jeres børn hedde, som de gør? Elsker en gpd historie 
Med alt sandsynlighed skal vores lillepige hedde Anastasia, historien til det navn er ret sød (hvis jeg selv skal sige det
).
Da mig og kæresten lige er blevet kærester (samme dag) køre vi en lang tur, hvor han viser, hvor han er opvosket og har boet og han fortæller historien om hans fars død, altså en meget åben og sårbar køretur for ham. Vi køre så tilbage mod Kolding, hvor jeg boede, vi snakker så børn og han siger så, at han vil have en af hver og de skal hedde Anastasia og Alexander, jeg spørger indtil hvorfor de navne og han forklare hele historien om den rusiske zar's datter (han er KÆMPE historiefreak) og siger så, at han bare gerne vil kalde hans søn Alex, men synes det i sig selv er for kort, med en søster med et så langt navn.
Der blev jeg helt solgt og valget blev hurtigt taget, hvis/når vi for en datter, skal hun hedde Anastasia. Dog er jeg itvivl om Alexander og for forhandlet mig frem til, at han skal hedde David i stedet (det er vi gået væk fra igen
). Men ligner hun ikke en Anastasia, så har vi backup navnet Isabella (et navn jeg har elsket i flere år).
Det blev langt
men nu er det jeres tur ...
Anmeld