Medicin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

703 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. juni 2011

Anonym trådstarter

Hej jeg har før graviditet være på antideressive piller og det hjalp utrolig meget, mentor næsten 20 kilo på ingen tid, og det hjælp ikke på humøt, gjorde bare jeg fik det utrolig svært med selvværdet og døjer stadig med det, er nu et par måneder efter fødsel begyndt at have det skidt igen og har søgt lægehjælp igen og nervøs for o. Jeg skal starte op på medicin igen, er der nogle der har erfaring med noget hvor vægten ikke bliver påvirket.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

Lone Jakobsen

har desværre ikke meget erfaring med det, men en i min familie har haft samme problem, og fik besked på at skulle halvere dosis for at vægtøgningen ikke blev så høj.

Anmeld

24. juli 2011

baremig90

Anonym skriver:

Hej jeg har før graviditet være på antideressive piller og det hjalp utrolig meget, mentor næsten 20 kilo på ingen tid, og det hjælp ikke på humøt, gjorde bare jeg fik det utrolig svært med selvværdet og døjer stadig med det, er nu et par måneder efter fødsel begyndt at have det skidt igen og har søgt lægehjælp igen og nervøs for o. Jeg skal starte op på medicin igen, er der nogle der har erfaring med noget hvor vægten ikke bliver påvirket.?

Jeg ved der findes nogen hvor man ikke tager på , ved ikke helt hvad de hedder men snak med din psykiater , og fortæl at de forrige piller tog du meget på af og det vil du helst gerne undgå , så vil han nok prøve at finde et andet præperat (stave) til dig , omkring det at halvere dosis så vil jeg lige sige det nok kommer an på hvilket præperat (stave) man får , for jeg får den mindste dosis og har taget 10 kilo på , men snak med din psykiater om det ,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.