Øv øv så vi på den igen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. juni 2011

Pinkrose

Ja så er skrigeturene startet igen vi havde ellers lige en rolig pause to mdr tid, og hun er blevet så mor syg og tryghedessøgende, må ikke være uden for syns rækkevide, og ja så jeg selv røget ned med flaget, begyndt at have lidt angst/panik flip, er fra den ene dag til den anden, gået fra at have det skønt være glad og føle mig sikker i min rolle, til at være så bange og bekymret hele tiden, er så mange for at der skal ske hende noget, . Så er staret til nogle lægesamtaler,første gang i morgen, håber jeg kan få det lidt bedre. Nå ville os bare lige ud med lidt. Tak fordi i altid er her til en lytter , ved ikke hvad jeg skulle have gjort uden dennne gruppe hverken under graviditeten eller nu . Sov godt til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

AnneBJ

Håber lægen har noget klogt at sige, godt du skal af sted allerede imorgen!!

Forhåbentlig får du en god nats søvn, og snart en glad baby igen!

Anmeld

27. juni 2011

Marco2

Øv hvor trælst.

Håber virkelig for dig at du hurtigt får det bedre så du har overskuddet til skrigeturene.

AG

Anmeld

28. juni 2011

Kit

Puha...på den igen.

Jeg håber virkelig, at du/I snart er på toppen igen, så I også kan nyde den dejlige sommer.

for at lægen kommer med guldkorn og godt du kommer til så hurtigt.

Kit

Anmeld

28. juni 2011

Elvers

Øv med øv på... hvor er det bare irriterende, at det skal komme igen!!! Kender selv til angsten og panikken, og den lurer lige under overfladen, selvom man har haft en rum tid, der har været god... Håber inderligt, at det har været godt ved lægen

Anmeld

28. juni 2011

CA

Sender et stort kram og håber snart I begge får det godt igen! 

Anmeld

29. juni 2011

Pinkrose

Mange tak for jeres søde svar, det hjælper altid.Det gik godt hos lægen som jeg nu skal til en gang om ugen, så håber jeg det bliver lettere med tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.