Emami - 30 kjoler i et

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.058 visninger
19 svar
0 synes godt om
27. juni 2011

LISBETH:-)

Denne skønne kjole kan sættes på 30 forskellige måder; både som kjole, bukser og nederdel! Kig evt. på youtube under emami eller emami dress der vises der hvordan man bruger den/kan sætte den.

Den er en one size men vil sige den passer fra str. s- XL

Brugt men fejler intet

Nypris var 1000 kr

Sælges for 450 inkl porto

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

Bom

Hva siger du til 400??

Anmeld

27. juni 2011

Bom

Har du selv brugt den meget?? Er den egentlig sort eller grå??

Anmeld

27. juni 2011

sne190810

lisbeth2910 skriver:

Denne skønne kjole kan sættes på 30 forskellige måder; både som kjole, bukser og nederdel! Kig evt. på youtube under emami eller emami dress der vises der hvordan man bruger den/kan sætte den.

Den er en one size men vil sige den passer fra str. s- XL

Brugt men fejler intet

Nypris var 1000 kr

Sælges for 450 inkl porto

Ooorh .. Havde jeg pengene var jeg sprunget til  
Men med udsigt til 2 laaange måneder med barselstop, venten på su og diverse andre forhindringer, så tror jeg at jeg gør mig klogt i at spare på

Anmeld

28. juni 2011

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Har du selv brugt den meget?? Er den egentlig sort eller grå??

Vi kan godt sige 400 kr - jeg sender dig en pb

Jeg har brugt den en del. Men nu hænger den bare i skabet og jeg har fået et flip hvor jeg er ved og skifte min gardarobe ud til noget med lidt farve på. Det hele lige pt er sort

Jeg synes det er rigtig god til når man f.eks. skal på ferie så kan man bruge den som alm. bukser om dagen og så fin fin fest kjole om aftenen. Det giver lidt mere plads i kufferten.

Den er forresten sort!

Anmeld

28. juni 2011

sne190810 skriver:

Ooorh .. Havde jeg pengene var jeg sprunget til  
Men med udsigt til 2 laaange måneder med barselstop, venten på su og diverse andre forhindringer, så tror jeg at jeg gør mig klogt i at spare på

hæ hæ åhhhh hvor jeg kender det. Jeg har også lige 14 dage uden løn ventende rundt om hjørnet.

Anmeld

28. juni 2011

sne190810

lisbeth2910 skriver:

hæ hæ åhhhh hvor jeg kender det. Jeg har også lige 14 dage uden løn ventende rundt om hjørnet.

Jeg har to måneder

Jeg aner ikke mine levende råd, og det ser bare ud til at trække tænder ud big time.

Anmeld

28. juni 2011

sne190810 skriver:

Jeg har to måneder

Jeg aner ikke mine levende råd, og det ser bare ud til at trække tænder ud big time.

Oh no - 2 måneder  det er jo helt vildt! Puha så kan jeg godt se at der ikke er plads til at shoppe! Rigtig øv og så især nu hvor det er sommer og man har tendens til at bruge lidt flere penge!

Håber i klarer den!

Anmeld

28. juni 2011

sne190810

lisbeth2910 skriver:

Oh no - 2 måneder  det er jo helt vildt! Puha så kan jeg godt se at der ikke er plads til at shoppe! Rigtig øv og så især nu hvor det er sommer og man har tendens til at bruge lidt flere penge!

Håber i klarer den!

Ja, vi  for det hele går! heldigvis kommer der børnepenge næste måned, så det hjælper jo altid. Men det bliver stramt budget over hele linien

Anmeld

28. juni 2011

Dictes mor

Er den solgt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.