?popcakes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.469 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. juni 2011

Unnie

Er der nogen der kan hjælpe med hvordan og hvor længe pop cakes kan holde sig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Har ikke læst mig til det, men jeg vil mene lige så længe som en alm kage, en lille uge eller så noget.?

Har forsøgt mig med nedfrysning med godt resultat, de tages så op af fryseren, og enten udenfor køgleskabet eller inde i køgleskabet, resultatet er det samme. Har så sent som idag taget en ud af fryseren og i køleskabet og nogle timer efter er de klar til spisning og er LIGÈ SÅ GOE som FØR nedfrysning

Anmeld

28. juni 2011

linemus

**Stolt Mor<3** skriver:

Har ikke læst mig til det, men jeg vil mene lige så længe som en alm kage, en lille uge eller så noget.?

Har forsøgt mig med nedfrysning med godt resultat, de tages så op af fryseren, og enten udenfor køgleskabet eller inde i køgleskabet, resultatet er det samme. Har så sent som idag taget en ud af fryseren og i køleskabet og nogle timer efter er de klar til spisning og er LIGÈ SÅ GOE som FØR nedfrysning

Fryser du dem MED chokoladeovertræk og krymmel?

Anmeld

28. juni 2011

linemus skriver:

Jep Når de er HELT færdig med chokolade og pynt og så bare i fryseren i en kop, 5 stk pop cakes i hver kop, og det tager måske 15 min så er de tørret på ydersiden så de ikke klistre sammen, og så kan man komme 10 stk eller hvad man vil i en frysepose med elastik og evt dato på hvornår da kom i frysere, og så tages op nogle timer før de skal bruges / eller dage før og puttes ind i køgleskabet eller på køkkenbordet i en kop for at tø op.

Anmeld

28. juni 2011

linemus skriver:

'jeg gør sådan at undervejs når jeg laver dem, så når de er lavet så op i en kop,og når der er 5 stk så ind i fryseren, og så står de der og tører indtil jeg har fyldt en ny kop eller to op og så kommer dem fra koppen som er inde i fryseren i en pose og den næste kop som er nylavet og våde kommer så i fryseren til de er tørre og sådan kører det

Anmeld

28. juni 2011

Unnie

Tusind tak for svar, jeg må nok bare se at komme igang så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.