Billeder af min lille vandmand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.000 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. juni 2011

Lilje82

Sommerdagen er blevet brugt på vand plaskeri

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

Maria-s

ahhhh dejlige billeder!

Her har vi også nydt dagen udenfor, dog ikke i vand. Ved ikke helt om han bliver for afkølet når han kun er 3 mdr min Noah???? Altså det derens med at styre sin kropstemp??

Anmeld

27. juni 2011

Lilje82

Maria-s skriver:

ahhhh dejlige billeder!

Her har vi også nydt dagen udenfor, dog ikke i vand. Ved ikke helt om han bliver for afkølet når han kun er 3 mdr min Noah???? Altså det derens med at styre sin kropstemp??

Taaark

Jaaa ved det ikke, her kunne han fint holde varmen, havde kommet varmt vand i basinet og han er så vildt at han holder sig godt i gang og man kan som regel se det ved at de begynder at ryste eller blive blå på læben, hvis de fryser.

Han var dog også kun i maks 10 min. - Men han nød det i fulde drag.

Anmeld

27. juni 2011

piadas

Hvor ser det hyggeligt ud! Måske man skulle prøve det imorgen! De to store ville nok synes, det er sjovt at komme i badebassinet sammen med Ida!

Og jeg kan se, I har den berømte/berygtede bumbo-stol! Smart til formålet. Måske man skulle overveje at anskaffe sig en...

Anmeld

28. juni 2011

Lilje82

piadas skriver:

Hvor ser det hyggeligt ud! Måske man skulle prøve det imorgen! De to store ville nok synes, det er sjovt at komme i badebassinet sammen med Ida!

Og jeg kan se, I har den berømte/berygtede bumbo-stol! Smart til formålet. Måske man skulle overveje at anskaffe sig en...

Det var betemt også hyggeligt Vi har lånt den af nogle venner og så skal den jo også bruges

Anmeld

28. juni 2011

Elvers

Hvor ser det bare dejligt ud!!! Skønne, skønne billeder af din lækre lille lømmel

Anmeld

28. juni 2011

Lilje82

Elvers skriver:

Hvor ser det bare dejligt ud!!! Skønne, skønne billeder af din lækre lille lømmel

Hehe Tak Lømmel var lige det rette ord

Anmeld

28. juni 2011

CA

Hvor ser det dejligt ud! Johannes koger de her dage, så det der var måske en god idé! Elsker sidste billede! 

Anmeld

29. juni 2011

Lilje82

Carina87 skriver:

Hvor ser det dejligt ud! Johannes koger de her dage, så det der var måske en god idé! Elsker sidste billede! 

De havde det i fakta til 29 kr. - Såd et måtte jeg bare have med hjem og komme ham og han var bare så dejlig træt bagefter og sov helt til 7.30 dagen efter

Anmeld

30. juni 2011

Sofia

Hold op er han kær!! Er du glad for bumbostolen (eller hvad det er den hedder den han sidder i) overvejer nemlig at købe en..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.