"Fodbolden" ;-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

682 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. juni 2011

Charlotte Ditte Fuglsang Larsen

Ja, så kom dagen, hvor jeg skulle vægt/kontrolscannes. Er nu uge 28+2, så var jo lidt spændt på at se ham den lille lækre igen

Min lille "fodbold" på maven måler nu knap 21 cm fra hoved til hæl og vejer ca. 1300 gram. Han havde et godt stort hovede og en fineste stor, rund mavse(men ikke for tyk)

Det var simpelthen så skønt at se ham igen, og at få sat lidt tal på bebsen. JM skøde ham til at komme op at veje omkring 3700 gram, når han var klar til at komme ud til sine store søskende

Er spændt på om det holder stik. Mine to piger var hhv. 3210 g og 3520 g, så han bliver en lille Basse i forhold til sine søstre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

Kofoed.

Dejligt med sådan en god scanning Kan sige han vejer en del mere end min tøs

Skal i til flere scanninger?

Anmeld

28. juni 2011

SaNiNa

Sikke en basse, men jeg tager ikke de skøn for så meget for Nicklas blev skønnet til 3200g dagen før fødslen og veje 3732g så der er et lille hop.

Den lille ved jeg først om et par timer hvor meget den er skønnet til. og på Onsdag og torsdag skal jeg scannes glæder mig ret så meget til at se den lille baby igen og så kender vi også kønnet håber vi.

Anmeld

28. juni 2011

Ka+Ma=Be

Hvor dejligt at høre Det er altid spændende hvor meget de er vokset, og hvor store de bliver!

Jeg tror jeg får en stooor krebat! Da jeg var 28+6 blev vores lille dreng scannet og vurderet til at veje 1668g Puuh, hehe. Så vi får nok sådan en lille 4 kg.

Jeg var godt nok også selv en stor baby, så der er nok noget om det 4100g og 56 cm lang  Jeg er meget spændt på, hvad de siger på fredag, hvor jeg skal scannes igen.

Anmeld

29. juni 2011

Mettefpigen

Ajj en lille basse  Men det samme her... Var til scanning i sidste uge og da vejede han 1133g... Han havde taget 100g på, på 5 dage fra den forrige scanning.... Og da jeg var til læge/JM skød hun ham til 12-1300g.... Så det blir også en basse

Anmeld

1. juli 2011

Kofoed33 skriver:

Dejligt med sådan en god scanning Kan sige han vejer en del mere end min tøs

Skal i til flere scanninger?

Niksen, nu får jeg ikke flere scanninger, men men men er bare sååå heldig at må få lov at komme til en GLUKOSE BELASTNING mere her den 5. juli hæhæ.

Ja, det var rart med sådan en lille kontrolscanning så "tæt" på fødslen, hehe. Fik kun en enkelt scanning med min nummer to (NF-scanning) fordi de havde sommerferie og ikke personale nok til en MD scanning, så jeg betalte for 2 uafhængige 3D scanninger(en kønsscanning uge 20 og en ekstra scanning inkl. hjertelyd i uge 28).

Knus

Anmeld

1. juli 2011

Sanne og Nicklas skriver:

Sikke en basse, men jeg tager ikke de skøn for så meget for Nicklas blev skønnet til 3200g dagen før fødslen og veje 3732g så der er et lille hop.

Den lille ved jeg først om et par timer hvor meget den er skønnet til. og på Onsdag og torsdag skal jeg scannes glæder mig ret så meget til at se den lille baby igen og så kender vi også kønnet håber vi.

Ja, regner nu med at han bliver noget større end min anden datter, hun var 3520 g og 51 cm, da faren ikke er den samme og hans storebror var lige knap 4000 g, så han er kendt for at lave store baby drenge ;-P

Lyder spændende mht din scanning, vil rigtig gerne have en opdatering på hvordan det er gået...er altså så spændende at følge med i hvad der sker især med scanninger og vægt skøn osv ;-)

De skulle jo være blevet meget bedre til at skønne vægten nu fremfor bare 3-4 år siden, så jeg er da spændt på om JM får ret i at han kommer til at veje 37-3800 g.

Knuser

Anmeld

1. juli 2011

Mettefpigen skriver:

Ajj en lille basse  Men det samme her... Var til scanning i sidste uge og da vejede han 1133g... Han havde taget 100g på, på 5 dage fra den forrige scanning.... Og da jeg var til læge/JM skød hun ham til 12-1300g.... Så det blir også en basse

Ih ja, det lyder også til at du får en lille basse ;-D Men hellere det end en der virker for lille osv...min første datter vejede kun 3210 g ved fødslen, og var 51 cm...det vile nogle nok sige var en meget normal vægt, men i forhold til hvordan hendes søster var altså 3520 og 51 cm, så var der altså KÆMPE forskel. Hun så helt lille bitte ud i forhold til sin søster, og det var på trods af at jeg gik 5 dage over tid med den første og fødte til terminsdato med nummer to...

Men lyder da til du får dig en dejlig sund og kraftig fyr glæder mig til at høre opdatering på vægtskøn, hvis du får sådanne fra din JM

Knus

Anmeld

1. juli 2011

Mettefpigen

Charlotte Ditte Fuglsang Larsen skriver:

Ih ja, det lyder også til at du får en lille basse ;-D Men hellere det end en der virker for lille osv...min første datter vejede kun 3210 g ved fødslen, og var 51 cm...det vile nogle nok sige var en meget normal vægt, men i forhold til hvordan hendes søster var altså 3520 og 51 cm, så var der altså KÆMPE forskel. Hun så helt lille bitte ud i forhold til sin søster, og det var på trods af at jeg gik 5 dage over tid med den første og fødte til terminsdato med nummer to...

Men lyder da til du får dig en dejlig sund og kraftig fyr glæder mig til at høre opdatering på vægtskøn, hvis du får sådanne fra din JM

Knus

Jaa ville også sige det er normalvægt... Men jaa når der er ca 400gs forskel fra ene til den anden så ser det nok anderledes ud.. Men jaa vil også hellere have en basse end en der er for lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.