Hejsa.....
Jeg vælger at være anonym indtil der er kommet mere skred i tingene...
Men sagen er den at jeg før har været gravid og mistet men er heldigvis velsignet med en dejlig datter :-)
Efter lange overvejelser og samtaler med min mor og mine veninder og ikke mindst mig selv har jeg besluttet mig for at vælge donorbarn som min vej til endnu et ønskebarn. Jeg kan ikke længere være afhængig af at der skal være en mand i mit liv til at få den drøm opfyldt. Nå men nok om det.. grunden jeg jeg skriver er at trods jeg har været gravid i alt 4 gange har jeg INGEN anelse om hvornår jeg har ægløsning. Har altid haft meget nemt ved at blive gravid og min kæreste og jeg har "bare" sexet hver dag og vupti så var den der... Nu er det jo lidt anderledes så har måtte igang med ægløsningstest.
Jeg har en cyklus på 26 dage så har læst mig frem til jeg skulle begynde at teste på 10 dagen hvilket var igår og da var den negativ. og nu idag tror jeg at jeg har en positiv test?????? vil i kigge på de to jeg har taget og give jers besyv med??? :-)
billedet er taget samtidig dog er den første test på billedet taget lige før billedet blev taget og den anden er et par timer gammel.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld