ægløsningstest...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.347 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. juni 2011

Anonym trådstarter

Hejsa.....

Jeg vælger at være anonym indtil der er kommet mere skred i tingene...

Men sagen er den at jeg før har været gravid og mistet men er heldigvis velsignet med en dejlig datter :-)

Efter lange overvejelser og samtaler med min mor og mine veninder og ikke mindst mig selv har jeg besluttet mig for at vælge donorbarn som min vej til endnu et ønskebarn. Jeg kan ikke længere være afhængig af at der skal være en mand i mit liv til at få den drøm opfyldt. Nå men nok om det.. grunden jeg jeg skriver er at trods jeg har været gravid i alt 4 gange har jeg INGEN anelse om hvornår jeg har ægløsning. Har altid haft meget nemt ved at blive gravid og min kæreste og jeg har "bare" sexet hver dag og vupti så var den der... Nu er det jo lidt anderledes så har måtte igang med ægløsningstest.

Jeg har en cyklus på 26 dage så har læst mig frem til jeg skulle begynde at teste på 10 dagen hvilket var igår og da var den negativ. og nu idag tror jeg at jeg har en positiv test?????? vil i kigge på de to jeg har taget og give jers besyv med??? :-)

billedet er taget samtidig dog er den første test på billedet taget lige før billedet blev taget og den anden er et par timer gammel.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

Nessie

De ser ret positive ud

Anmeld

27. juni 2011

Anonym trådstarter

jaaa det ville jeg jo også mene de gør... de er da ihvertfald lige kraftige de der streger...... ?? :-) er en knallert til de der test der..... anet ingenting faktisk.... kun at de skal være lige kraftige og at teststregen gerne må være kraftigere end kontrolstregen?? eller noget?? :-)

Anmeld

27. juni 2011

Nessie

Jeg tror, at bare der er to streger, så er den god nok, men kender ikke lige de dér, bruger de digitale fra Clearblue.

Men hvis du alligevel skal i gang med donor sæd, så styrer de vel din cyklus på klinikken?

Anmeld

27. juni 2011

Anonym trådstarter

nej det gør de ikke.... jeg skal selv ha styr på min ægløsning og ringe til dem så snart den er positiv og så laver den en folikkel scanning inden de vælger at inseminere mig for at sikre at ægløsningen er der for derved også at forøge chancen... så nej det er ikke noget de styrer :-)

Anmeld

27. juni 2011

Nessie

Anonym skriver:

nej det gør de ikke.... jeg skal selv ha styr på min ægløsning og ringe til dem så snart den er positiv og så laver den en folikkel scanning inden de vælger at inseminere mig for at sikre at ægløsningen er der for derved også at forøge chancen... så nej det er ikke noget de styrer :-)

Ok
Ved ikke hvad de gør ved insemination, vi har været igennem  ICSI, og dér bliver alt styret med hormoner og skanninger på klinikken i tide og utide

Jeg fik anbefalet af en jeg kender, som er farmaceut, at bruge de digitale fra Clearblue, da de er mest sikre. De er også lidt dyre, men er bedst. (Hun har fået 2 børn ved hjælp af dem, og jeg er blevet gravid 1 gang ved at bruge den)

Anmeld

27. juni 2011

Kløver

De burde være positive, men selv synes jeg også de er svære at aflæse, jeg ville nok give de kroner ekstra det koster, og bruge clearblues digitale, da man nok i længden sparer penge, ved at man ikke bruger flere unødige teste, fordi man er usikker på resultatet

Anmeld

27. juni 2011

C@mill@

Den er go nok den der, bruger dem selv og jeg laver to streger hver dag MEN det er IKKE ens betydning med at der er ægløsning først når T stregen er lige så tydelig og helst tideligere end C stregen, når min er positiv er T stregen altid MEGET kraftigere og den kommer til syne inden C stregen.... Håber det hjalp lidt 

Held og lykke og husk nåår den er positiv er det sex tid inden for de næste 24-48 timer, ikk samme dag som du tester...

Anmeld

27. juni 2011

Anonym trådstarter

jamen jeg har også lavet to streger siden jeg startede ikke igår men i foregårs..... men da kom stregen test stregen tilsidst og var ikke ret tydelig....... nu kom den først og MEGET hurtigt!!!!.....  så føler jo der er en tydelig forskel....... men ja måske jeg skal prøve de dyre fra clear blue istedet for måske.... ku jo prøve en på 11 dagen i næste måned og se hva den siger..... det er nemlig 11 dagen idag........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.