Er i der stadig tabertøser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

653 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. december 2008

Liva

Hej...

Så blev det tirsdag igen. Min vægt og jeg er ikke så gode venner i denne uge - 74,3 stod den på så kun 100 g lettere. synes ellers jeg holder mig til sund kost osv., men har mistanke om at min vægt blokerer på omkring 74 kg - det gør den altid. Må hellere snart få fundet det sjippetov frem...

Føler mig også en smule oppustet, så satser på den snart tager et drastisk fald igen...

Er der nogen der ved hvordan søvnen kan påvirke vægten - har virkelig haft en bomberuge, da Nicolas har fået sin første tand, og har sovet ekstremt dårligt. Mit daglige aktivitetsniveau har vist lidt været derefter...

Kh Liva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2008

Mathilde

Her siger vægten 62,4kg. så -200g siden sidst. Utroligt det ikke er mere, da jeg døjer en del med kvalme og derfor mest spiser frugt og grønt... Men det er nok heller ikke godt at tabe sig helt vildt...

Knus Mathilde (8+6) og svimmel!

Anmeld

9. december 2008

Zuzet

Hejsa

ja, jeg er her stdaig men har haft en dårlig uge :-( har taget 100-300g på

Men jeg har bare ikke fået trænet og har spist lidt for godt......men jeg skal nok komme igen

Hilsen

Lotte

Anmeld

9. december 2008

Honningblomst

Hej Piger....

Jeg hopper fra nu...min vægt er stabil mellem 59 og 60 kg og det er helt fint....så jeg vil ikke presse den mere nu, skal jo også gerne holde min kvindeformer...
Held og lykke til jer alle...
Knus Eva..

Anmeld

10. december 2008

Liva

Eva skriver:

Hej Piger....

Jeg hopper fra nu...min vægt er stabil mellem 59 og 60 kg og det er helt fint....så jeg vil ikke presse den mere nu, skal jo også gerne holde min kvindeformer...
Held og lykke til jer alle...
Knus Eva..

Hej Eva.

Tillykke med at du har nået dit mål - det er superflot gået. Det lyder til du har fundet linien til at holde den dernede. Må jeg spørge hvor lang tid du har brugt på dit vægttab?

Kh Liva

Anmeld

10. december 2008

Heidi B

Jep er her stadig... Har bare været udenlands... (Jylland)

Ved ikke hvad jeg taber på ugebasis, men der er røget 5 kilo fra starten...

Men jeg løber nogen gange om ugen, og prøver at spise fornuftigt....

Heidi

Anmeld

14. december 2008

Honningblomst

Liva skriver:

Hej Eva.

Tillykke med at du har nået dit mål - det er superflot gået. Det lyder til du har fundet linien til at holde den dernede. Må jeg spørge hvor lang tid du har brugt på dit vægttab?

Kh Liva

Hej Liva..

Tusind tak...jeg tabte mig fra 90kg og ned til 64 kg for to år siden(efter en graviditet) før det havde jeg tabt mig 30kg efter min anden graviditet for 5 år siden, så jeg har holdt den et godt stykke tid nu...min vægt var så kommet på 68kg her i juli og da jeg så samtidig skulle opereres så tog jeg lige fat og smed så mange kilo som jeg synes var passende...så nu er 59-60kg der jeg skal blive altid for ikke at ødelægge mine bryster igen.

Knus Eva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.