Baby i poolen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.159 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. juni 2011

valentina2010

Vi skal snart på sommerferie. Min datter er 15 mdr og hun skal i poolen. Men jeg ved ikke, hvilket udstyr man skal have til sådan et lille nr? Badevinger? Badering?? Eller?? Er der nogen der ved det, eller har erfaring med udstyr til babyer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

isimaven

Badevinger som minimum og jeg tror jeg selv ville bruge begge dele sådan en badering med hul til hvert ben så kan hun rigtig flyde rundt og hyggeGod ferie

Anmeld

27. juni 2011

Nessie

isimaven skriver:

Badevinger som minimum og jeg tror jeg selv ville bruge begge dele sådan en badering med hul til hvert ben så kan hun rigtig flyde rundt og hyggeGod ferie

Sådan én har vi fået af min niece, glæder mig til den skal bruges

Anmeld

27. juni 2011

lisbethita

valentina2010 skriver:

Vi skal snart på sommerferie. Min datter er 15 mdr og hun skal i poolen. Men jeg ved ikke, hvilket udstyr man skal have til sådan et lille nr? Badevinger? Badering?? Eller?? Er der nogen der ved det, eller har erfaring med udstyr til babyer?

Jeg ville købe UV dragt. Det har jeg selv købt. Små skridsikre sko (kan købes billigt i h&m, nogle gange i netto eller kvickly.), Solhat, solcreme til baby, badebleer....hmmm..... og ja som andre skriver... badedyr, hvor benene kan sættes igennem, hvor baby selv kan sejle rundt. Mega sjovt!

Håber det hjælper dig.

Anmeld

27. juni 2011

Mi

Vi har lige været afsted med vores, den yngste er 2½. Vi har også rejst da de store var et år. Vi har haft sådan et skummavebælte til vores piger. De har også haft badevinger, og det har også været fint. Ellers så husk en trøje hun kan bade i, så hun ikke bliver forbrændt på skulder og arme og en badehat. Vi har haft stor succes med at have en spand, små kopper og lign med til at lege med i vandet.

Anmeld

28. juni 2011

Hasselnødden

Vi har lige været på Tenerife hvor vi boede på Sunwing Resort. Vi havde en UV-dragt med hajmotiv til Elias (er lige fyldt 16 mrd) (købt i USA) sørgede for solcreme 20-26+ måske endda mere, skridsikre sko var ikke til at opdrive i hans størrelse (sikkert revet væk af de andre turister og de små kan få voldsomt ondt af at gå på poolens belægning, hvis den har været i sol - det var så slemt at mor og far altid huskede deres sko. Elias brød sig absolut ikke om at komme i den badebåd med plads til at få begge ben igennem vi købte dernede og baderingen var heller ikke det store hit, bortset fra på land  Farmand var altid hos ham så vi købte ikke armringe. Badeble havde han selvfølgelig også fordi det tit er påkrævet i babyernes pool og andre steder ganske belejligt  Vi købte en spand dernede med div. tilbehør med skovl osv. han kunne lege med i vandet - især vandkanden er et hit samt en sejlbåd. Vi tog kun vandkanden og båden med hjem, resten lod vi blive i den indrammede sandkasse så andre børn kunne få glæde af det (og fordi sandkassen herhjemme er fyldt op)  og en solhat, men det var mest udenfor hotellet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.