termin..bum bum - men ingen baby..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. juni 2011

miss freja

Ja, så kom min termin, og der er ingen baby kommet endnu.. Er efterhånden så træt af det. Der er ikke rigtig nogen tegn på at det er ved at være andet end plukveer, som jeg har døjet med den sidste måned

Var til jordemoder idag, og hun skød lillepigen til at veje omkring de 3600 gram. Jeg har så fået en tid til kontrol og scanning når jeg er gået 10 over.. Men jeg satser da meget på at jeg ikke skal gøre brug af denne tid

Til alle jer andre der ikke har født endnu, der sender jeg lige en omgang ve støv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

Lotus86

Jeg havde termin den 24, og har stadig ikke set skyggen af baby, så forstår dig udemærket, ventetiden er simpelthen ulidelig, og man føler at man aldrig kommer til at føde, men det gør vi heldigvis, og jeg håber at det bliver snart

Held og lykke med det hele

Anmeld

28. juni 2011

miss freja

Lotus86 skriver:

Jeg havde termin den 24, og har stadig ikke set skyggen af baby, så forstår dig udemærket, ventetiden er simpelthen ulidelig, og man føler at man aldrig kommer til at føde, men det gør vi heldigvis, og jeg håber at det bliver snart

Held og lykke med det hele

Ja det er bare ikke til at holde ud.. og jeg kan se at der er flere her i juni gruppen som er gået over tid, og endda mere end mig  Det er da bare så skuffende hver dag der går uden man får sin baby i armene..

Men jo du har ret, vi kommer snart til at føde, for om ikk andet, så bliver vi bare sat igang... meeeen tiden er lang. Har du nogle symptomer på at der sker noget snart?

Anmeld

29. juni 2011

mortilsofieogsara

håber snart i føde for det er vildt hårdt og går og vente på sit lille barn.  

Anmeld

29. juni 2011

Lotus86

miss freja skriver:

Ja det er bare ikke til at holde ud.. og jeg kan se at der er flere her i juni gruppen som er gået over tid, og endda mere end mig  Det er da bare så skuffende hver dag der går uden man får sin baby i armene..

Men jo du har ret, vi kommer snart til at føde, for om ikk andet, så bliver vi bare sat igang... meeeen tiden er lang. Har du nogle symptomer på at der sker noget snart?

Ja vi er åbenbart nogle stykker med stædige babyer

Næh synes ikke rigtig jeg har nogle tegn mere, har haft lidt, men de er forsvundet igen, og har ikke rigtig været der i noget tid.. Så tror det ender med en igangsættelse desværre

Hvad med dig?

Anmeld

29. juni 2011

miss freja

Lotus86 skriver:

Ja vi er åbenbart nogle stykker med stædige babyer

Næh synes ikke rigtig jeg har nogle tegn mere, har haft lidt, men de er forsvundet igen, og har ikke rigtig været der i noget tid.. Så tror det ender med en igangsættelse desværre

Hvad med dig?

Ja det er vist nogle værre stædige bebser vi holder os her i junigruppen  Så kan vi jo så overveje hvor de får det fra  hehe.

Jamen jeg holder mig kun til plukveer med menstruations lignede smerter, men sådan har jeg haft det de par uger.. Men man kan jo håbe, at der lige pludselig kommer gang i  fødsel uden vi har de vilde symptomer. Ja altså jeg tror også mere på at jeg får en igangsættelse efterhånden, selvom man dog helst selv vil gå i gang med fødselen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.