Kønsscanning overstået ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. juni 2011

Wimmie

Og vi skal have en lille pige

Det var også det jeg troede (ved ikke hvorfor), så det var ikke den store overraskelse - men begge køn havde været velkomment. Nu er vi dog bare glade for at vi ved det, og det var med 99,9% sikkerhed

Hun så helt fint ud - alt var som det skulle være; størrelse, vægt og diverse lemmer, så vi er naturligvis glade. Vi fik nogle fine billeder - bl.a. ét hvor det ser ud som om hun giver os fingeren, hehe 

Min mand har tænkt sig at lægge den på nettet med overskriften "Fars pige"

Er dog på arbejde så billederne må vente lidt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

Miia90

T I L L Y K K E med i skal have en pige

Anmeld

27. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Wimmie skriver:

Det var også det jeg troede (ved ikke hvorfor), så det var ikke den store overraskelse - men begge køn havde været velkomment. Nu er vi dog bare glade for at vi ved det, og det var med 99,9% sikkerhed

Hun så helt fint ud - alt var som det skulle være; størrelse, vægt og diverse lemmer, så vi er naturligvis glade. Vi fik nogle fine billeder - bl.a. ét hvor det ser ud som om hun giver os fingeren, hehe 

Tillykke med den lille pige  Sikken en bandit hun er, hehe. 

Anmeld

27. juni 2011

Lotte14

Wimmie skriver:

Stort tillykke

//Charlotte

Anmeld

27. juni 2011

Wimmie

Tak - det er nu herligt

Min storesøster har en pige som ønskede sig en kusine, så det passer jo perfekt.

Blandt min mands søskende er der pt. 3 drenge og 2 piger, så det går jo også lige så fint op

Anmeld

27. juni 2011

LinLin

tillykke med datteren

Anmeld

27. juni 2011

Mauser.

SKØNT med en pige (: tillykke .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.