Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hello Ladies!
Er der nogen der tilfældigvis lige har en sofa til salg i Randers/Viborg/Århus området eller Grindsted/Billund/Brande området??
Søger enten 2'er og 3'er eller en med chaiselong
Kærligst StephanieJ
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
http://www.dba.dk/soeg/reg-oestjylland/?soeg=sofa
Dinna88 skriver: http://www.dba.dk/soeg/reg-oestjylland/?soeg=sofa
Har kigget derinde og på gul og gratis 117.000 milliarder gange, kan bare ikke lige finde DÈN!
StephanieJ skriver: Hello Ladies! Er der nogen der tilfældigvis lige har en sofa til salg i Randers/Viborg/Århus området eller Grindsted/Billund/Brande området?? Søger enten 2'er og 3'er eller en med chaiselong Kærligst StephanieJ
CamillaSoefelt skriver: Hvad må den koste?
Hvad må den koste?
Jamen uha, gerne så billigt som muligt Det hjalp nok ikke alverden
Har du en?
StephanieJ skriver: Jamen uha, gerne så billigt som muligt Det hjalp nok ikke alverden Har du en?
CamillaSoefelt skriver: Hehe ik meget nej. Det har jeg, en fed chaiselong fra ilva. Men ville godt ha en 4-5000.- for den - så det nok for dyrt:-)? Den er som ny - bare for stor til vores stue;(
Hehe ik meget nej. Det har jeg, en fed chaiselong fra ilva. Men ville godt ha en 4-5000.- for den - så det nok for dyrt:-)? Den er som ny - bare for stor til vores stue;(
Ja det er desværre for dyrt, og den står jo også på sjælland kan jeg næsten regne ud
StephanieJ skriver: Ja det er desværre for dyrt, og den står jo også på sjælland kan jeg næsten regne ud
Vi har en der står i Hobro som også er på DBA. Her er billede. Kun ½ år gammel og SÅ lækker, men vi har arvet en anden.
CamillaSoefelt skriver: Ja det gør den. Men ku da godt ha fundet ud af noget med fragt hvis det var det havde interesse?
Ja det gør den. Men ku da godt ha fundet ud af noget med fragt hvis det var det havde interesse?
Den er desværre for dyr
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128