Går i shop amok eller er det bare mig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.663 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. juni 2011

Mick

Nå men nu er jeg jo første gangs forældre ( eller bliver det snart ) og jeg må indrømme at min lyst til at shoppe er kommet bag på mig. Har altid frygtede om jeg ville skulle ta et valg om det skulle være en plade til mig eller tøj til ham. Men den frygt har da absolute været uden grund.

Jeg elsker at kigge på tøj til den bette, og opnår en utrolig stor glæde ved at bruge penge på tøj til ham ( Det har dog ikke taget overhånd endnu ;-) og jeg syntes endelig at det er lidt vildt. så nu kunne jeg da godt tænke mig at høre fra andre kommende fædre hvordan i har det med sådanne ting eller er det en tøse ting og bare mig som er anderledes hehe ;-)

Ha en rigtig dejlig solrig mandag ;-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

clausbrohus

nej overhovdet ik jeg gør det sammen når jeg er i byen med damen og lille pigen jeg kan ik lad være med at købe nogen til lille pigen hihi

Anmeld

27. juni 2011

Carl-Emil's mor

Mick skriver:

Nå men nu er jeg jo første gangs forældre ( eller bliver det snart ) og jeg må indrømme at min lyst til at shoppe er kommet bag på mig. Har altid frygtede om jeg ville skulle ta et valg om det skulle være en plade til mig eller tøj til ham. Men den frygt har da absolute været uden grund.

Jeg elsker at kigge på tøj til den bette, og opnår en utrolig stor glæde ved at bruge penge på tøj til ham ( Det har dog ikke taget overhånd endnu ;-) og jeg syntes endelig at det er lidt vildt. så nu kunne jeg da godt tænke mig at høre fra andre kommende fædre hvordan i har det med sådanne ting eller er det en tøse ting og bare mig som er anderledes hehe ;-)

Låner lige kærestens profil:

Jeg synes det er et rent helved ikke at shoppe amok konstant.. men vi kender ikke kønnet endnu så holde fokus på andet, der bliver løftet ekstra vægte så man kan holde fokus væk fra shopping 

Første gang vi testede positivt i december stormede jeg ud og købte en masse lyserødt tøj, den gik så i vasken... Så denne gang har jeg valgt at lytte til kæresten og ikke bare shoppe så meget endnu.. 

Anmeld

27. juni 2011

Mick

haha fedt at høre jeg ikke er den eneste ;-)

Jeg ventede også næsten med at shoppen jeg købte en lille bluse og to sutteflasker da vi var en mdr henne. og så er jeg første rigtig begyndt nu her for en mdr siden ;-) ( vi skal føde 23 Sep ca ) 

Anmeld

27. juni 2011

Valle81

Vil ikke blande mig i Jeres debt - men blev bare så glad over at se at i mænd er på banen herinde:0)

Shop i bare amok - det gør jeg kærester/koner stolte:0)

Christina

Anmeld

27. juni 2011

channie-g

Mick skriver:

nu er dette jo godt nok min kærestes profil, samt interesse men da jeg faldt over dit indlæg måtte jeg lige bidrage med et indlæg.

vi skal have en bette knajt, her til november og jeg blev, taget med storm i den første h og m børneafdeling vi ramte, fantastisk at kunne købe tøj sammen med kæresten uden at krumme tæer

fedest er det med alt det seje tøj man kan få dvs. beatles trøjer og hoodies men tror det hører med til at skulle være far, euforiserende det er!

med venlig hilsen en anden soon to be far

Anmeld

28. juni 2011

Mick

haha hvor mange mænd mon bruger deres kærestes profil i ny og næ hehe ? 

Nå men gik at jeg ikke er den eneste, og jeg tror snart jeg vil ud i en baby butik igen. Pt er jeg meget glad for name it ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.