Det stopper aldrig.. :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

886 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. juni 2011

twinny

Hey tøser...

Jeg var hos lægen og få taget blodprøve, da de troede mine levertal var for høje... Alt så fint ud...

Men men man mine nyretal var for høje???  og mine læge kunne ikke lige give mig svar på hvad der skulle ske... Jeg skal ringe til svangre. am. imorgn... Men hvad betyder det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

CamillaValby

Baby-støv skriver:

Hey tøser...

Jeg var hos lægen og få taget blodprøve, da de troede mine levertal var for høje... Alt så fint ud...

Men men man mine nyretal var for høje???  og mine læge kunne ikke lige give mig svar på hvad der skulle ske... Jeg skal ringe til svangre. am. imorgn... Men hvad betyder det?

Uhh jeg aner det ikke søde.

Men ville bare lige give dig et og for at alt er fint.

Anmeld

27. juni 2011

twinny

CamillaValby skriver:

Uhh jeg aner det ikke søde.

Men ville bare lige give dig et og for at alt er fint.

Tak søde.... Jaah det er irriterende.. Jeg føler konstant jeg har en mobil i hånden... Da jeg skal ringe rundt til alt muligt om sygdomme osv.. hehe

Anmeld

27. juni 2011

twinny

ingen???

Anmeld

29. juni 2011

Frejsmor

Baby-støv skriver:

Hey tøser...

Fik du ringet til svangre amb. søde?? Og kunne de give dig svar på det med dit nyretal?

Håber alt går godt..

Anmeld

29. juni 2011

twinny

BabyBambi skriver:

Fik du ringet til svangre amb. søde?? Og kunne de give dig svar på det med dit nyretal?

Håber alt går godt..

Hey søde.... Ja, de ville sende et brev ud om nærmere undersøgelse...

Irriterende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.