Så har jeg fået tid på fredag den 1 juli :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

297 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. juni 2011

bobbles

Da jeg var inde på sygehuset natten til søndag afleverede jeg i samme omgang en urin prøve og lægen syntes at jeg havde mere sukker i min urin end man burde, så han sagde de ville ringe idag og booke en tid i denne uge, for de turde ikke lade mig gå og vente 3 uger, for de havde en mistanke om at jeg havde sukkersyge!!! Men fik så en tid på fredag kl 8.. Så er det ligesom på plads.. Og så skal jeg til læge samtale på sygehuset den 20 juli, hvor jeg måske skal sættes igang noget tid før, så kunne forestille mig at det muligvis bliver i uge 37 da jeg jo skal opereres når jeg har født, og jo mere den lille vokser jo større smerter har jeg  så håber på det bedste nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

K&S

Frøken Christiansen skriver:

Da jeg var inde på sygehuset natten til søndag afleverede jeg i samme omgang en urin prøve og lægen syntes at jeg havde mere sukker i min urin end man burde, så han sagde de ville ringe idag og booke en tid i denne uge, for de turde ikke lade mig gå og vente 3 uger, for de havde en mistanke om at jeg havde sukkersyge!!! Men fik så en tid på fredag kl 8.. Så er det ligesom på plads.. Og så skal jeg til læge samtale på sygehuset den 20 juli, hvor jeg måske skal sættes igang noget tid før, så kunne forestille mig at det muligvis bliver i uge 37 da jeg jo skal opereres når jeg har født, og jo mere den lille vokser jo større smerter har jeg  så håber på det bedste nu

Ej, det lyder da ikke godt, men dejligt for dig at der bliver taget hånd om det

Hvad er grunden til, at du skal opereres?

Anmeld

27. juni 2011

bobbles

K&S skriver:

Ej, det lyder da ikke godt, men dejligt for dig at der bliver taget hånd om det

Hvad er grunden til, at du skal opereres?

ja så håber lægen går med til at sætte mig igang små 4 uger før, jeg fik konstateret navlebrok, og det gør sindsygt ondt hele tiden  så skal ind og snakke med lægen om det hele næste måned..

Anmeld

27. juni 2011

K&S

Frøken Christiansen skriver:

ja så håber lægen går med til at sætte mig igang små 4 uger før, jeg fik konstateret navlebrok, og det gør sindsygt ondt hele tiden  så skal ind og snakke med lægen om det hele næste måned..

Av, det lyder bestemt ikke rart - jeg  for dig...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.