Hjælp, tøjkrise!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. juni 2011

happymothertobe

Hej alle i skønne kvinder

Jeg er førstegangs gravid (28+2) og synes det er rigtig svært at finde ud af hvor meget tøj vi skal købe til vores lille guldklump... Får hele tiden af vide at jeg ikke skal købe for meget i str. 50-56, men hvad er for meget??

Har 2 natdragter i str.50 og 1 i str.56 plus 2 par bukser, en tyk trøje og en lidt tyk dragt med fødder også i 56. (er godt klar over at det er for lidt)

Men hvor meget mangler jeg??? Hjælp....

Tak for hjælpen på forhånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

Isabella_mor

det er altid godt at have lidt Ekstra, til hvis der sker uheld i form af at bleen måske ikke holder helt tæt, det skete for os nogle gange hvor han sked meget og op ad ryggen og det er ikke særlig lækkert.. så skal der helst være til en sådan nødsituation.

vi havde omtrent i starten 4 natdragter m fødder.

4-5 langærmede bodyer

2-3 par bukser.

1 flyverdragt

1 hue.. 

2-3 kortærmede bodyer.

og nogle sokker..

hjemmefutter. 

ja det var ca det i str 50. vi fik lidt mere i 56... derefter en del i 62. ik så meget 68. det har han kun brugt en måned opg skal nu over i 74.. og han bliver først 6 mdr..

de vokser hurtigt fra str 50-56... men det er rart at have lidt i begge størrelser, da det ikke er til at ved hvad størrelse barnet kommer u og kan passe...

Anmeld

27. juni 2011

happymothertobe

isabellamor skriver:

det er altid godt at have lidt Ekstra, til hvis der sker uheld i form af at bleen måske ikke holder helt tæt, det skete for os nogle gange hvor han sked meget og op ad ryggen og det er ikke særlig lækkert.. så skal der helst være til en sådan nødsituation.

vi havde omtrent i starten 4 natdragter m fødder.

4-5 langærmede bodyer

2-3 par bukser.

1 flyverdragt

1 hue.. 

2-3 kortærmede bodyer.

og nogle sokker..

hjemmefutter. 

ja det var ca det i str 50. vi fik lidt mere i 56... derefter en del i 62. ik så meget 68. det har han kun brugt en måned opg skal nu over i 74.. og han bliver først 6 mdr..

de vokser hurtigt fra str 50-56... men det er rart at have lidt i begge størrelser, da det ikke er til at ved hvad størrelse barnet kommer u og kan passe...

Ihh fantastisk med en facitliste   Tusind tak.

Det er bare nemmere at forholde sig til når man lige får nogle retningslinjer fra andre der har prøvet det  Min mor kan jo ikke huske hvor meget hun havde af hver, og da min kæreste hørte at man ikke skulle have særlig meget af de små størrelser, skulle jeg bare stoppe med at købe tøj med det samme  mænd... hehe

Men jeg kan godt se at jeg må ud og shoppe noget mere, lækkert   wee

Anmeld

27. juni 2011

Isabella_mor

happymothertobe skriver:

Ihh fantastisk med en facitliste   Tusind tak.

Det er bare nemmere at forholde sig til når man lige får nogle retningslinjer fra andre der har prøvet det  Min mor kan jo ikke huske hvor meget hun havde af hver, og da min kæreste hørte at man ikke skulle have særlig meget af de små størrelser, skulle jeg bare stoppe med at købe tøj med det samme  mænd... hehe

Men jeg kan godt se at jeg må ud og shoppe noget mere, lækkert   wee

sådan var min kæreste også. SKIDE TRÆLST ALTSÅ..  haha 

men ja.. hav altid lidt ekstra. også så der er et sæt i pusletasken til hvis der skulle ske uheld når i er ude...

og hvis i ikke vasker så tit så hav til et sæt om dagen mht bodyerne hvertfald..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.