åh hjælp mig/os..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. juni 2011

Anonym trådstarter

Jeg er gravid 25+0, en rigtig ønske barn, og inden jeg blev gravid vil jeg kalde vores forhold for helt igennem perfekt... Men nu lider jeg frygtelig af halsbrand, kvalme, svimmelhed, hjertebanken, extrem træthed.stakåndethed og jeg kan blive ved, dette påvirker selvfølgelig mit humør en del, lider også af humørsvinger( dette har aldrig været et problem før) min kæreste bliver sur og irreterert på mig konstant og faktisk er vi tæt på at opløseforholdet fordi vi ikke har forståelse for hinanden.. Jeg har tre børn i forvejden på 10 og 11 og var færdig med at få børn men ville geren give min kæreste et barn da det var et stort ønske for ham, men nu har jeg næsten fortrudt da jeg syntes han bliver sur på mig over noget vi har skabt sammen... snøft og øv øv.. har i andre haft kriser i jeres graviditet og har jeres mænd vist forståelse for at ikke alle graviditeter er lige nemme at komme igennem rent fysisk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

CamillaSoefelt

Jeg er gravid 25+0, en rigtig ønske barn, og inden jeg blev gravid vil jeg kalde vores forhold for helt igennem perfekt... Men nu lider jeg frygtelig af halsbrand, kvalme, svimmelhed, hjertebanken, extrem træthed.stakåndethed og jeg kan blive ved, dette påvirker selvfølgelig mit humør en del, lider også af humørsvinger( dette har aldrig været et problem før) min kæreste bliver sur og irreterert på mig konstant og faktisk er vi tæt på at opløseforholdet fordi vi ikke har forståelse for hinanden.. Jeg har tre børn i forvejden på 10 og 11 og var færdig med at få børn men ville geren give min kæreste et barn da det var et stort ønske for ham, men nu har jeg næsten fortrudt da jeg syntes han bliver sur på mig over noget vi har skabt sammen... snøft og øv øv.. har i andre haft kriser i jeres graviditet og har jeres mænd vist forståelse for at ikke alle graviditeter er lige nemme at komme igennem rent fysisk..

Kæmp for det:-)!

Sæt dig ned og tal med ham, sæt ham ind i hvordan du har det og håb han forstår. Og tænk så på at selvom du har det så skidt kommer der jo verdens bedste ud af det for Jer!

Tag evt en fridag sammen, tag ud af huset pg lav noget der får dig og kvalmen på andre tanker, bare hyg Jer. Vejret er jo til det pt

Held og lykke.

Anmeld

27. juni 2011

SussieThyssen

Min første mand var også helt umulig, og vi endte også med at gå fra hinanden da min den ældste var 4 mdr.

I må se at få talt ud om tingene.
Få talt om det I sammen har skabt og har ønsket jer og genfind så hinanden.
Sig til ham, at hvis der ikke skal mere end besværligheder omkring en graviditet for at få jeres forhold til at falde sammen, hvordan vil det så ikke gå jer senere i livet, hvis der VIRKELIGT kommer problemer og modstand?
Det er utroligt vigtigt at I hjælpes ad og støtter hinanden og at han er der for dig.
Og så får du et kæmpe knus

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.