Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BJNGJ. skriver: Ja overskiften siger sig selv. Kom med billeder hvis der er noget i vil sælge billigt..
Ja overskiften siger sig selv.
Kom med billeder hvis der er noget i vil sælge billigt..
Smukke - mener jeg faktisk har en hel sæk med babytøj, det koster dig ikke noget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har du fået babykulder søde ? hehe er der slet ikk noget og sige til
BJNGJ. skriver: De 2 første og de 2 sidste er fine.. Hvad skal du have for dem?
De 2 første og de 2 sidste er fine..
Hvad skal du have for dem?
altså uldbodyerne og de hvide bodyer??
uldbodyerne begge to 100..
de 2 hvide bodyer, 30 kr stykket..
Naannaa87 skriver: det gør jeg har du prøvet den kinesiske kalender, den passede på William og på nogle andre veninder jeg har
det gør jeg har du prøvet den kinesiske kalender, den passede på William og på nogle andre veninder jeg har
Jeg ved jo ingenting endnu om min graviditet så det er svært at regne med..
Ox. skriver: Smukke - mener jeg faktisk har en hel sæk med babytøj, det koster dig ikke noget
Nurrh.. Hvor er du dejlig smukke..
Miia90 skriver: Har du fået babykulder søde ? hehe er der slet ikk noget og sige til
Ja jeg har så.
Det er helt forfærdeligt..
BJNGJ. skriver: Ja jeg har så. Det er helt forfærdeligt..
Vi fik lige brugt lidt over 600kr i name it idag, vi var så glade og lettetede over vores lille pige er så perfekt til md
Miia90 skriver: Vi fik lige brugt lidt over 600kr i name it idag, vi var så glade og lettetede over vores lille pige er så perfekt til md
Nååååååååh hvor dejligt..
BJNGJ. skriver: Nååååååååh hvor dejligt..
Ja
isabellamor skriver: altså uldbodyerne og de hvide bodyer?? uldbodyerne begge to 100.. de 2 hvide bodyer, 30 kr stykket..
Okay.. Måske bare de 2 hvide så.. Vender lige tilbage efter uge 12, hvis det er okay?
Skal jo lige være helt sikker på klumpen bliver i maven..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128