Putning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.331 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. juni 2011

SaNiNa

Hvad tid kommer jeres i seng om aften?

Vi har lige haft en hel uge hvor Nicklas er kommet alt alt forsent i seng, så nu er tilbage til normal sengetid igen som er kl 19.30

Vi bader 18.45 og får læst bog nattøj på og så når kl er omkring 19.30 så sover han som regl. Nogle dag kan klokken godt blive 20 enden han har lukket øjene helt. Han vil helst have vi bliver siddene ved siden af hans seng til han er faldet helt i søvn.

Ja og så kommer han lappende ind til os om natten nogle gang allerede kl 23 mens mest omkring 1-3 stykker det er sjælden han sover en hel nat i sin egen seng. men det er også ok, mor syntes også det er hyggeligt

Hvordan putter i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

JustAnotherName

Celina kommer i seng omkring kl. 19 .....og der er hun også træt!

Hun får en godnatsang eller lille bog sammen med storesøster.
Som regel putter far storesøster, mens jeg putter Celina.
Så gå vi ind, alene på Celina's værelse, og krammer med hinanden.
Og så synger vi en enkelt godnat-sang. Så ligger jeg hende i sengen, og siger "godnat" til hende, og fortæller at jeg elsker hende. Lukker døren...
Og så ser jeg hende som regel ikke før jeg vækker hende næste morgen kl. 7-8 stykker..

Dejlig nemt - er det blevet!

Anmeld

28. juni 2011

SaNiNa

JustAnotherName skriver:

Celina kommer i seng omkring kl. 19 .....og der er hun også træt!

Hun får en godnatsang eller lille bog sammen med storesøster.
Som regel putter far storesøster, mens jeg putter Celina.
Så gå vi ind, alene på Celina's værelse, og krammer med hinanden.
Og så synger vi en enkelt godnat-sang. Så ligger jeg hende i sengen, og siger "godnat" til hende, og fortæller at jeg elsker hende. Lukker døren...
Og så ser jeg hende som regel ikke før jeg vækker hende næste morgen kl. 7-8 stykker..

Dejlig nemt - er det blevet!

Hold da op ja det lyder dejlig let.

Nicklas er også træt når kl er 19 men vi skal alligevel bruge en ½ time på at putte ham og så er det lige meget om vi trækker ham længer.

Han vågner meget forskelligt lige fortiden er vi inde i en periode hvor han vågner kl 06.30 andre perioder kan han sove til kl 08

Anmeld

28. juni 2011

CamiRon

Her putter vi Emma mellem 19 og 19.30. Vi bader som regel før aftensmaden, så spiser vi, så hygger vi lidt, får nattøj på, børster tænder, gør værelset klar, siger godnat til mor og hund. Det er som regel far der putter, for så putter jeg lillesøster imens. Far er inde hos Emma indtil hun er faldet i søvn. Det tager alt mellem 10-30 min. Hun vågner gerne mellem 1-4 gange på en nat og skal ha hjælp til at finde sutten eller lige se at vi er der. Hun sover sjældent til senere end kl. 6.

Emma har altid sovet elendigt og af samme grund er hun først flyttet på sit eget værelse for 14 dage siden. Indtil videre går det godt.

Anmeld

1. juli 2011

SaNiNa

CamiRon skriver:

Her putter vi Emma mellem 19 og 19.30. Vi bader som regel før aftensmaden, så spiser vi, så hygger vi lidt, får nattøj på, børster tænder, gør værelset klar, siger godnat til mor og hund. Det er som regel far der putter, for så putter jeg lillesøster imens. Far er inde hos Emma indtil hun er faldet i søvn. Det tager alt mellem 10-30 min. Hun vågner gerne mellem 1-4 gange på en nat og skal ha hjælp til at finde sutten eller lige se at vi er der. Hun sover sjældent til senere end kl. 6.

Emma har altid sovet elendigt og af samme grund er hun først flyttet på sit eget værelse for 14 dage siden. Indtil videre går det godt.

For noget tide siden kunne vi også lade Nicklas ligge i sengen selv, men så skulle far til at arbejde i norge 14 dage af gangen og så blev han jo puttet inde i vores seng så jeg ikke skulle op flere gang om natten når jeg nu hvade så meget kvalme af graviditeten. og efter far så ikke arbejde norge mere så har han slet ikke kunne vende sig til ikke at være ved siden af os når han skal falde i søvn.

Nicklas vågner 1 gang om natten og der kommer han med sin dyne og pude og kravler op i vores seng. og så hører vi ikke mere til ham før han vågner om morgene.

Er meget spændt på hvordan putningen skal blive når den lille kommer for lige fortiden er det kun mor som dur.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.