Babyklar skriver:

efter jeg har født storm den 16 april 33+3 - har jeg haft blødt og haft smerter i underlivet..
var ved egen læge 7uger efter fødselsen, hvor jeg var øm i skeden, smeter og blødte.. fik nogen piller mod betændelse..
skulle så komme igen til det alm 8ugers tjek efter man har født, der kunne lægen stadig se noget på slim hinderne og var stadig øm i skeden, underlivet og blødte ..
får så en henvisning til sygehuset til en scanning, som jeg skal på onsdag .. det er næsten 14dage siden hun lavet den henvisning.. det ville sige jeg har gået næsten 10uger nu med smerter..
var ved lægen idag, (gæste læge) lægen kunne se tørt bold i livmoren, og svamp .. gæstelægen kunne ikke forstå at jeg havde gået så længe med smerter og jeg stadig blødte ..
er så ked af det, hvad hvis jeg ikke kan få flere børn nu , eller jeg aldrig bliver mig selv dernede igen ..
pt er smerterne så voldsomme at jeg ville sige det følels som da jeg havde veer .. AV !
må jeg stadig få en indvendig scanning, selvom jeg har svamp ? - hvad kan der ske ved at jeg har tør blod i livmoren ?
taak fordi i læste ..
Jeg havde uforklarlige smerter og troede jeg måske havde underlivsbetændelse men urinprøven viste ikke noget. Senere fandt jeg så ud af at det var rester fra fødslen. Det kom ud helt af sig selv (sorry for billeder) og mine smerter + blødning stoppede. Der har ikke været noget siden. Hvis det er det samme skal du slet slet ikke være bekymret for om du kan få børn