nøøj hvor er jeg ked af det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2011

lukasmor

Babyklar skriver:

efter jeg har født storm den 16 april 33+3 - har jeg haft blødt og haft smerter i underlivet..

var ved egen læge 7uger efter fødselsen, hvor jeg var øm i skeden, smeter og blødte.. fik nogen piller mod betændelse..

skulle så komme igen til det alm 8ugers tjek efter man har født, der kunne lægen stadig se noget på slim hinderne og var stadig øm i skeden, underlivet og blødte ..

får så en henvisning til sygehuset til en scanning, som jeg skal på onsdag .. det er næsten 14dage siden hun lavet den henvisning.. det ville sige jeg har gået næsten 10uger nu med smerter..

var ved lægen idag, (gæste læge) lægen kunne se tørt bold i livmoren, og svamp .. gæstelægen kunne ikke forstå at jeg havde gået så længe med smerter og jeg stadig blødte ..

er så ked af det, hvad hvis jeg ikke kan få flere børn nu , eller jeg aldrig bliver mig selv dernede igen ..

pt er smerterne så voldsomme at jeg ville sige det følels som da jeg havde veer .. AV !

må jeg stadig få en indvendig scanning, selvom jeg har svamp ? - hvad kan der ske ved at jeg har tør blod i livmoren ?

taak fordi i læste ..

Lyder nøjagtig som det jeg havde!!
Jeg havde uforklarlige smerter og troede jeg måske havde underlivsbetændelse men urinprøven viste ikke noget. Senere fandt jeg så ud af at det var rester fra fødslen. Det kom ud helt af sig selv (sorry for billeder) og mine smerter + blødning stoppede. Der har ikke været noget siden. Hvis det er det samme skal du slet slet ikke være bekymret for om du kan få børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

Lotte14

Babyklar skriver:

yes jeg har været i behandling siden i lørdags .. - skal nok komme med en opdatering.. - hmm underligt at man får det sådan efter en fødsels..

Ja, meget! Og yderst ubehageligt.

//Charlotte

Anmeld

27. juni 2011

SussieThyssen

Babyklar skriver:

puha, troede lige at man ikk kunne og så de ville udsætte det til en anden dag, ville så gerne bare komme ovenpå og få understillet igen ..

Det skal nok søde ven

Anmeld

27. juni 2011

Moar2011

Lukasmor skriver:

Lyder nøjagtig som det jeg havde!!
Jeg havde uforklarlige smerter og troede jeg måske havde underlivsbetændelse men urinprøven viste ikke noget. Senere fandt jeg så ud af at det var rester fra fødslen. Det kom ud helt af sig selv (sorry for billeder) og mine smerter + blødning stoppede. Der har ikke været noget siden. Hvis det er det samme skal du slet slet ikke være bekymret for om du kan få børn

okey prøver jeg så at lade hver med  - hvordan vidste du at det selv kom ud

Anmeld

27. juni 2011

lukasmor

Babyklar skriver:

okey prøver jeg så at lade hver med  - hvordan vidste du at det selv kom ud

Der kom en kæmpe klump ud da jeg var på toilettet. Kæmpe er måske så meget sagt men som 3 femkroner ved siden af hinanden ca. Ringede til lægen og kom til tjek. Han kiggede efter om alt var ude eller jeg skulle have en udskrabning, heldigvis var alt ude..

Anmeld

27. juni 2011

Moar2011

Lukasmor skriver:

Der kom en kæmpe klump ud da jeg var på toilettet. Kæmpe er måske så meget sagt men som 3 femkroner ved siden af hinanden ca. Ringede til lægen og kom til tjek. Han kiggede efter om alt var ude eller jeg skulle have en udskrabning, heldigvis var alt ude..

gid det os ku ordnes sådan her

Anmeld

27. juni 2011

Stjernestoev

Babyklar skriver:

gid det os ku ordnes sådan her

Søde.. En udskrabning er ikke så slemt

Anmeld

27. juni 2011

Moar2011

Soffeloffe skriver:

Søde.. En udskrabning er ikke så slemt

hvordan forgår det ? og hvor længe er man ca om at kommen ovenpå ?

Anmeld

27. juni 2011

Stjernestoev

Babyklar skriver:

hvordan forgår det ? og hvor længe er man ca om at kommen ovenpå ?

Fjerner de ikke bare resterne på samme måde, som ved en abort?

Anmeld

27. juni 2011

Moar2011

Soffeloffe skriver:

Fjerner de ikke bare resterne på samme måde, som ved en abort?

det er mit bedste bud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.