Den der dildo.... :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. juni 2011

Mira0911

Har idag været til vækstkontrol af lillesøster...  Fik at vide sidste gang at det blev en dildoscanning (sagde jordemoderen ikke direkte, men bare en scanning indvendig). Det slap jeg for idag... Hader at ligge til skue der, men til tider er det nødvendigt... 

Først sad vi og hygge snakkede osv, om hvordan jeg egentlig havde det nu...  Sagde at det er stadig det samme med kvalme og opkast, kan heldigvis se en ende på det meget snart... 

Overlægen begyndte at scanne mig, lillesøster lå ligeså fint og med numsen ned mod bækkenet... Og det måtte hun godt lidt endnu... Så til næste scanning, skulle hun gerne have vendt sig rundt... 

Hun lå og holdte sig for ørene, for det larmede åbenbart inde hos hende... Hun lå så stille og roligt, mens han tog mål på hende... 

Til det sidste blev scanneren for meget for hende, og så gik der sport i at ramme den, for hver gang flyttede rundt med den... 

Vi fik lige bekræftet endnu engang at der ikke er begyndte at vokse en tap, så stadig en dejlig livlig prinsesse... 

Hun er skønnet til at veje 1175g... Fin størrelse og hun er godt med, med vægten... Moderkagen har flyttet sig også, og det  gør de jo i de fleste tilfælde... 

Så skulle der snakkes om fødslen... Jordemoderen vil have at jeg skal blive på sygehuset et par dage, da jeg før har været på medicin mod epilepsi... Hun vil ikke afgøre om jeg skulle eller ej, den skulle jeg tage med overlægen... 

Jeg nævnte det, da han havde glemt det... Han siger, når jeg ikke har været på medicin og haft anfald i laaaaaang tid, kunne han ikke se hvorfor jeg skulle blive på sygehuset i flere dage, så han sagde GOD for at jeg må tage hjem samme dag som jeg har født... Hvis der har været komplikationer under fødslen, får jeg selvfølgelig ikke lov til at tage hjem... 

Hvis alt går som det skal, må jeg forlade sygehuset efter 4 timer... Da jeg allerhelst vil hjem til min skønne datter og hygge med hende og vise hende lillesøster frem...  Så håber fødslen går meget nemmere denne gang... 

Skal til den sidste scanning om 1 måned, og spurgte overlægen hvordan de havde det med at storesøster skulle med til scanningen... Han sagde det lige ud, "Hvis I er to, så er det i orden"  Så Julie skal for første gang ind og se sin lillesøster på skærmen om en måned... Glæder mig til at se hvad hun siger til det... 

Lige lidt herfra... HELDIGVIS ikke flere dildoscanninger!!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

<3

Ih hvor fint at Julie kan komme med næste gang - men hvad med gemalen? Skal han ikke se vidunderet?

Og lyder rigtigt godt at de ikke ser din epilepsi som et problem!

Anmeld

27. juni 2011

Mira0911

mrs X skriver:

Ih hvor fint at Julie kan komme med næste gang - men hvad med gemalen? Skal han ikke se vidunderet?

Og lyder rigtigt godt at de ikke ser din epilepsi som et problem!

Jo han skal da også med...  Er noget så spændt på Julie, hvad hun siger til det... 

Jeg er rigtig glad for det, og sagde også til overlægen, at jeg kunne ikke se hvorfor jeg skulle blive, når jeg hverken tager medicin eller har haft anfald... 

Anmeld

27. juni 2011

JustAnotherName

Iiiihhh, hvor skønt. Det er så fantastisk at få sin lille baby at se på skærmen. Og endnu mere fantastisk at få snakket lidt af sine tanker og bekymringer ud med nogen, og aller-allerbedst, når man får vished for at ALT er som det skal være med den lille derinde. Dejligt!

Anmeld

27. juni 2011

Mira0911

JustAnotherName skriver:

Iiiihhh, hvor skønt. Det er så fantastisk at få sin lille baby at se på skærmen. Og endnu mere fantastisk at få snakket lidt af sine tanker og bekymringer ud med nogen, og aller-allerbedst, når man får vished for at ALT er som det skal være med den lille derinde. Dejligt!

Jeg nyder hvert sekund af hende på skærmen... 

Det var så dejligt at snakke med overlægen, der kunne se meningen i det jeg sagde, hvor jm derimod helst vil have jeg bliver på sygehuset et par dage... 

Tænker næsten at hun får besked om det fra sygehuset, at overlægen har sagt god for at jeg må tage hjem samme dag... 

Anmeld

27. juni 2011

Lilac

Hvor lyder det dejligt, at du ikke skal blive på sygehuset i flere dage! Bliver spændende hvad Julie siger til det, vi havde xxx med inde til scanning (han må ha' været lige omkring de 2 år på det tidspunkt) og han var meeeeget skeptisk på hvad hende sygeplejersken ville med hans mor... Håber Julie tager det afslappet :-)

Anmeld

27. juni 2011

JustAnotherName

Mira0911 skriver:

Jeg nyder hvert sekund af hende på skærmen... 

Det var så dejligt at snakke med overlægen, der kunne se meningen i det jeg sagde, hvor jm derimod helst vil have jeg bliver på sygehuset et par dage... 

Tænker næsten at hun får besked om det fra sygehuset, at overlægen har sagt god for at jeg må tage hjem samme dag... 

De plejer nu ellers GERNE at ville af med en hurtigt igen ....næææsten uanset hvad. Med mindre der har været opstået nogle komplikationer, selvfølgelig! Men dét gør der ikke!!! 

Anmeld

27. juni 2011

Mira0911

Lilac skriver:

Hvor lyder det dejligt, at du ikke skal blive på sygehuset i flere dage! Bliver spændende hvad Julie siger til det, vi havde xxx med inde til scanning (han må ha' været lige omkring de 2 år på det tidspunkt) og han var meeeeget skeptisk på hvad hende sygeplejersken ville med hans mor... Håber Julie tager det afslappet :-)

Det er rigtig dejligt...  Julie er 2 år, og er spændt på hvad hun siger til det hele.. 

Anmeld

27. juni 2011

Mira0911

JustAnotherName skriver:

De plejer nu ellers GERNE at ville af med en hurtigt igen ....næææsten uanset hvad. Med mindre der har været opstået nogle komplikationer, selvfølgelig! Men dét gør der ikke!!! 

Der kan man bare se... Ja som jeg selv siger, kommer der ingen problemer med fødslen denne gang,...  Måske lidt for vildt at sige det.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.