Dildoscanning..... Vækstkontrol... God samtale med Overlæge!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Mira0911 skriver:

Tak... Uh ja, det er dejligt at se dem på skærmen... Aller dejligst at have dem i armene... 

Det er simpelthen så skønt  jeg fældede altid en tåre til scanningerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

Mira0911

MillesMor111010 skriver:

Det er simpelthen så skønt  jeg fældede altid en tåre til scanningerne

Uh tårene kan heller ikke altid blive væk når jeg er til scanning eller høre hjertelyd... 

Anmeld

28. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Mira0911 skriver:

Uh tårene kan heller ikke altid blive væk når jeg er til scanning eller høre hjertelyd... 

Det er vildt at have så meget kærlighed til nogen man ikk har mødt  Men det er simpelthen den dejligste følelse med al den kærlighed

Anmeld

28. juni 2011

Mira0911

MillesMor111010 skriver:

Det er vildt at have så meget kærlighed til nogen man ikk har mødt  Men det er simpelthen den dejligste følelse med al den kærlighed

Lige præcis... Det er så dejligt... 

Anmeld

28. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Mira0911 skriver:

Lige præcis... Det er så dejligt... 

Jaa 

Anmeld

28. juni 2011

Mira0911

MillesMor111010 skriver:

Jaa 

Anmeld

28. juni 2011

modesty

Et lille spørgsmål: De der vækstscanninger, er det noget alle gravide får? jeg er 25+0 i dag og har ikke hørt hverken læge eller jordemoder tale om det.

Anmeld

28. juni 2011

Mira0911

Et lille spørgsmål: De der vækstscanninger, er det noget alle gravide får? jeg er 25+0 i dag og har ikke hørt hverken læge eller jordemoder tale om det.

Nej det er ikke alle der får dem... 

Gravide får det tilbudt, hvis der skal holdes øje med vægten eller noget andet... Eller fordi man evt. er på medicin... 

Jeg får vækstscanninger fordi min første datter vejede 3kg 42+0 da jeg fødte hende... Så de vil holde øje med vægten denne gang, og hvis lillesøster er mindre end 3 kg til terminen, bliver jeg sat igang, for så er det bedre hun kommer ud og får noget mad og tager på... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.