Sagen er den, at jeg er 22 år og kæreste med P på 25. Vi har været kærester i 2½ år og er pt midt i en krise. For en måned siden fandt jeg ud af at jeg var gravid, det var slet ikke planlagt og derfor et stort chok. Grundet afstand (han bor i Aalborg og jeg i København) og hans eksaminer, så valgte jeg at gemme nyheden til han havde en tænkepause fra eksaminerne. Det havde han så i forrig uge. Han reagerede slet ikke som jeg havde forventet - kunne slet ikke kende ham. Han var og er stadig overbevist om, at hvis jeg beholder det, så vil han aldrig se mig eller barnet igen. Han mener ikke tiden er til det nu, når han intet arbejde har (han er færdiguddannet d. 1/7), når vi ikke ved om vi kan bo sammen (var meningen vi skulle flytte sammen i København, men han skiftede mening og ville pludselig have sit eget i KBH og flytte sammen senere) og vores forhold ikke er det bedste.
Nu sidder jeg så her fuldkommen chokeret og såret... Skal jeg få det fjernet, fordi han vil? Jeg har jo et eller andet sted virkelig lyst til at beholde det - jeg ved bare ikke om jeg er for egoistisk, når barnet så ender med at vokse op uden en far.Jeg er i dag 11+0, så skal have en abort inden fredag, ellers skal jeg til udlandet og få den...
Har set hjerteblink 2 gange, da jeg har blødt og det gør det bare endnu svære! Men han er bare så kold - den"klat" (som han kalder den) skal bare fjernes!
Jeg er så fortvivlet...
Anmeld