Amme Bh til hospitalet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. juni 2011

Albatrossen

Hej piger

Har en ret stor barm og skulle jo gerne have en eller to ammebher til hospitalet og de første dage hjemme med er altså virkelig i tvivl om hvad jeg skal købe og sådan... er der nogen af jer der kan komme med et godt råd ?? om hvilken bh ??

takker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

Tona

Hej piger

Har en ret stor barm og skulle jo gerne have en eller to ammebher til hospitalet og de første dage hjemme med er altså virkelig i tvivl om hvad jeg skal købe og sådan... er der nogen af jer der kan komme med et godt råd ?? om hvilken bh ??

takker

Jeg har også en ret stor størrelse barm, og jeg fandt ud af, at det var rigtig svært overhovedet at finde amme-bh i den størrelse trods det at man self. kan få alm. BH'er i samme størrelse.

I den butik jeg handlede i, havde de dog den mulighed at de hjalp mig med at finde en BH der ville egne sig, og så syede den om til amme-BH for mig. Måske kan du finde et lignende tilbud. Husk at den skal være lidt større end du normalt bruger, for du vil nok blive lidt større og også skulle have amme-indlæg i jo.  I sidste ende havde jeg kun mælk nok til 5 dage, så øv med den udgift

I øvrigt havde jeg faktisk så ondt i brysterne de første dage pga spændinger at jeg var mest glad for sådan nogle vildt billige amme-toppe som jeg havde købt på nettet. Bløde bommuldstoppe. Du kan få dem på en butik der hedder Notanshop eller sådan noget lignende som handler med vente og amme tøj

Hvis du har interesse i det, så vil jeg evt gerne sælge den amme-BH jeg fik. Den er kun brugt ca 2 gange, da jeg jo ikke havde noget mælk. Str. 85 H

Anmeld

27. juni 2011

hekran

sælen skriver:

Hej piger

takker

Jeg kan godt anbefale denne her:  http://www.ammebh.dk/carriwell-somlos-amme-bh.html Den er sømløs og uden bøjler, så der er intet der strammer. Ved ikke helt, hvordan de er til store bryster, men den er rigtig god! En i hvid og en i sort og så kører det

Anmeld

27. juni 2011

Sofia

Jeg ville vente til mælken er løbet til, og så finde en der passer derefter. På hospitalet kan du evt bruge en amme top fra h&m.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.