Havde gæster igår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. juni 2011

Vingummien

Holdte min fødselsdag igår, dog et par dage før tid, men holdte den sammen med min bedstemor.

Var super hyggeligt.

Jeg lavede en lagkage og er første gang jeg har lavet sådan en og den blev rost rigtig meget

Så lavede jeg en suppe til forret, også første gang Glemte så salt men det var jo lige til at putte på, den fik også meget ros, og min moster ville have opskriften

Fik nogle gode gaver, nyttige man er jo blevet voksen  jo

Fik en stor bambus skål til salat osv, og salat skeer, og en pakke servietter der passede i farven til skålen
Et mandolinjern (staves)
Et neglesæt, da jeg går meget op i mine negle
Penge
Vaffeljern, havde ønsket mig et da jeg syntes det gamle var ved at være ulækker at se på, det var hvid.
En deodorant
Og en orkiide af Thomas far og stedmor, og det er så lige den eneste blomst jeg fatter minus af at passe
Og har så fået en pandekage stegepande

Så mangler jeg gaven fra Thomas, får jeg nok til min fødselsdag, skal også have skrevet en seddel med ønsker til ham han er ikke på opfindsom på det punkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

Barbamama

Arh det lyder bare skønt!!!! Dejlige gaver! Jeg elsker de der bambus-skåle!!!

Og ja det er sgu ikke altid mændene er vildt kreative. Så er det med at få peget de ting ud man vil have

Anmeld

27. juni 2011

Vingummien

michella80 skriver:

Og ja det er sgu ikke altid mændene er vildt kreative. Så er det med at få peget de ting ud man vil have

Haha ja

Anmeld

27. juni 2011

Vingummien

michella80 skriver:

Ved du hvor man kan få de bambus skåle?

Anmeld

28. juni 2011

Barbamama

Vingummien skriver:

Ved du hvor man kan få de bambus skåle?

Altså jeg synes da jeg har set nogen i Inspiration og for det ikke skal være løgn: I søstrene Grene

Anmeld

28. juni 2011

Vingummien

michella80 skriver:

Altså jeg synes da jeg har set nogen i Inspiration og for det ikke skal være løgn: I søstrene Grene

oki vildt nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.