Lige en lille opdate, på en ellers bekymrende morgen.
I går d. 26/6 havde jeg termin med min lille bebs. De sidste 4 dage er babys bevægelses mønstre ændret en hel del. Kunne ikke mærke liv et langt stykke tid om morgnen, og når endelig der er bevægelse, så er det meget lidt og langsomt. Senere bliver han dog mere livlig. Blev lidt bekymret i går, og ringede til "Afsnit for Gravide". De lod mig dårligt fortælle færdigt, før de sagde "Du er nød til at komme ind, og få kørt en strimmel" Det var hurtig ekspedition
Jeg kom ind, og mærkede dog lidt mere liv på vejen. Den SØDESTE og mest FORSTÅENDE Jordemor tog imod min mand og jeg, og jeg fik en seng at ligge i. Der blev målt hjertelyd/frekvens i en time, da han åbenbart var meget stille. Skulle både vende og dreje mig, og drikke noget koldt og sødt. Efter en halv time med små bevægelser, kom der edelig godt gang i baby. Hjertefrekvensen var fuldstændig som den skulle være. Og hun mærkede og gjorde ved. Han er nu skønnet til 3600. Alt var helt perfekt med mit barn, og hans bevægelsesmønstre er helt normalt! Men eftersom hans hoved står godt fast, og sidder med hovedet langt nede i mit bækken, så kan bevægelserne godt ændres. En rigtig sovetryne vi skal have..
Men blev lidt nervøs må jeg sige. RIGTIG fantastisk oplevelse vi havde, og jordemoren var simpelthen så god til at forklare og gøre ved. En lille solstrålehistorie fra mig
Anmeld