Hvem er på madlog.dk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.034 visninger
25 svar
0 synes godt om
27. juni 2011

TineA

Har nu langt om længe meldt mig ind... Jeg har været på WeightWatchers indtil nu, (har ikke været meldt ind, men har "gjort det selv"), men nu er jeg kørt træt i det..

SÅ NU er jeg på madlog Er der andre herinde fra?

Var der ikke på et tidspunkt nogle der talte om en baby.dk/madlog-gruppe derinde?

Tine, minus 14 kg, mangler stadig 21 kg ... Såååååååk!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

Kloster

Hej.

Jeg er på madlog og har været det siden d. 1. juni - i denne omgang  

Anmeld

27. juni 2011

TineA

Kloster skriver:

Hej.

Jeg er på madlog og har været det siden d. 1. juni - i denne omgang  

ej hvor godt Hvordan er det gået?

Anmeld

27. juni 2011

Kloster

W.. skriver:

ej hvor godt Hvordan er det gået?

Jeg er normal-vægtig nu. Jeg er ikke så høj, så jeg er overvægtig ved en rellativt lav kg. Jeg har tabt mig næsten 5 kg, men kun 1 kg på madlog denne gang. Dog har jeg også jun sat det til ½ kg om ugen og det er pga jeg nu er normalvægtig.

Jeg kæmper med de sidst kg fra mit rygestop i januar 2010. Lagde dengang mere vægt på rygestoppet og få denne vane byttet ud i stedet for at droppe. Det virkede, men jeg tabte mig ikke et eneste gram. Byttede den ellers ud med løb  Må vel så konstatere, at jeg indtog flere kcal end jeg forbrændte

Men nu er jeg så klar til at tage fat på kiloene, hvilket går langsomt fremad

Anmeld

27. juni 2011

TineA

Kloster skriver:

Jeg er normal-vægtig nu. Jeg er ikke så høj, så jeg er overvægtig ved en rellativt lav kg. Jeg har tabt mig næsten 5 kg, men kun 1 kg på madlog denne gang. Dog har jeg også jun sat det til ½ kg om ugen og det er pga jeg nu er normalvægtig.

Jeg kæmper med de sidst kg fra mit rygestop i januar 2010. Lagde dengang mere vægt på rygestoppet og få denne vane byttet ud i stedet for at droppe. Det virkede, men jeg tabte mig ikke et eneste gram. Byttede den ellers ud med løb  Må vel så konstatere, at jeg indtog flere kcal end jeg forbrændte

Men nu er jeg så klar til at tage fat på kiloene, hvilket går langsomt fremad

Det lyder rigtig fornuftigt. Både rygestoppet, selverkendelsen og løb Det er da bare super fedt!

Anmeld

27. juni 2011

Kloster

W.. skriver:

Det lyder rigtig fornuftigt. Både rygestoppet, selverkendelsen og løb Det er da bare super fedt!

Tak

Ja det går fint. Jeg vil ikke tillade overfor mig selv, at det skal være en sur pligt, at tabe de sidste kg. Så her er madlog det bedste for mig.

Jeg kan spise, det jeg vil og stadig få et realistisk indblik i, hvad jeg bør og kan tillade mig, for at holde mig under de max kcal.

Spiste i går fx 1 stk Mersi chokolade med kaffesmag. Elsker bare dette cholokade. Var oppe ved mine bedsteforældre og blev tilbudt dette.

Jeg tager dette lille stykke chokolade og virkelig nyder det. Det er mange uger siden jeg sidst fik chokolade. Uhmm hvor det smagte godt.

Hvis jeg skal synde, skal det sgu vbære noget godt at synde for. Jeg vil ikke synde for en plade 5 kroners chokolade.

Anmeld

27. juni 2011

mor1

Hej du,

jeg er også på MADLOG.dk

og har siden d 5.juni tabt 2,5kg. Jeg er rimelig godt tilfreds

Jeg synes siden er rigtig god, og bruger gerne de grupper der er derinde!!

Anmeld

27. juni 2011

eElak

mig mig mig.. 

Jeg er også derinde..

og jo, der er en baby.dk gruppe derinde:

baby.dk tøserne 

Anmeld

27. juni 2011

TineA

Kloster skriver:

Tak

Ja det går fint. Jeg vil ikke tillade overfor mig selv, at det skal være en sur pligt, at tabe de sidste kg. Så her er madlog det bedste for mig.

Jeg kan spise, det jeg vil og stadig få et realistisk indblik i, hvad jeg bør og kan tillade mig, for at holde mig under de max kcal.

Spiste i går fx 1 stk Mersi chokolade med kaffesmag. Elsker bare dette cholokade. Var oppe ved mine bedsteforældre og blev tilbudt dette.

Jeg tager dette lille stykke chokolade og virkelig nyder det. Det er mange uger siden jeg sidst fik chokolade. Uhmm hvor det smagte godt.

Hvis jeg skal synde, skal det sgu vbære noget godt at synde for. Jeg vil ikke synde for en plade 5 kroners chokolade.

Det er sådan det skal være.. Jeg har mega krise lige nu. Jeg kan kun se slik og Ben & Jerrys is overalt Øvvv!

Anmeld

27. juni 2011

TineA

KaLee skriver:

mig mig mig.. 

Jeg er også derinde..

og jo, der er en baby.dk gruppe derinde:

baby.dk tøserne 

Ih hvor skøøønt - men måske den er top secret? Jeg kan ikke finde den ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.