hvor gammel var du, da du blev gift??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2011

M&M's Mor

Jeg var 25 og min mand var 29...og er 5 år siden...til oktober bliver det 12 år siden vi begyndte på kæresteriet hvor jeg var 18 og han var 22...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

LBK

mortilflere skriver:

De første år fordi jeg køret galt og kommunen fast frys mig på kontant hjælp i 7 år, og så efter det dovenskab

Hi HI, bare i gang

Anmeld

27. juni 2011

LBK

MorTilJanuar skriver:

Undskyld til TS men kaster lige et spørgsmål ind til alle jer fra 18-25 incl : Hvorfor valgte I at blive gift i så ung en alder? 

Helt i orden..

Jeg er jo 22 år og skal giftes... Det skal jeg udelukkende af kærlighed.

Jeg har været sammen med min kæreste i 9 år, vi bor sammen og har barn sammen. Vi vil gerne tilhøre hinanden, og ikke ejes af vores forældre. Vi vil også gerne sikre hinanden og vores datter i tilfælde af ulykker..

Anmeld

27. juni 2011

Anne85

22 da vi blev viet på rådhuset og 24 da vi blev velsignet i kirken (og holdt den helt store bryllupsfest)

Anmeld

27. juni 2011

LBK

L_K skriver:

Helt i orden..

Jeg er jo 22 år og skal giftes... Det skal jeg udelukkende af kærlighed.

Jeg har været sammen med min kæreste i 9 år, vi bor sammen og har barn sammen. Vi vil gerne tilhøre hinanden, og ikke ejes af vores forældre. Vi vil også gerne sikre hinanden og vores datter i tilfælde af ulykker..

Men hvorfor mener du at 18-22 er ungt. Hvornår bliver man så for gammel?? bare lige et provokerende spørgsmål....

Anmeld

27. juni 2011

MaliksMor

17 år dog med en imam..

Anmeld

27. juni 2011

chael

L_K skriver:

Hej 

Jeg er blot nysgerrig, og er i det helt store bryllupshumør. JEG SKA GIFTES PÅ LØRDAG

Jeg er 22 år, og skal giftes med manden i mit liv. Han er 25 år

Er 26 år, har baby nummer 3 på vej, med samme mand og vi har ingen planer om vielse i nærmeste fremtid

*Camilla 26+5

Anmeld

27. juni 2011

LotteGabriella

jeg var 26 år den 1. gang og 34 år den 2. og forhåbentlig sidste gang

Anmeld

29. juni 2011

Hasselnødden

Jeg: 32 / Han: 39 - 2 juni. 2011

Anmeld

29. juni 2011

piadas

Jeg var lige fyldt 20 og min mand lige fyldt 23. Vi ville have været gift på vores fælles fødselsdag, men det kunne vi ikke nå! Så vi blev det 1½ md. senere.

Vi har kobberbryllup om et halvt år!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.