Mange ligementssmerter og arbejde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. juni 2011

Anonym trådstarter

Jeg lidt i syv sind...

Min datter var syg tors-fre i sidste uge..

Men, mandag + tirsdag + onsdag + de første to timer af idag døjer jeg med ligementsmerter, de voldsomme og går så ondt... MEN det er kun når jeg på arbejde jeg har dem, altså når jeg sidder i den samme stilling HELE tiden.. Arbejder på kontor...

Hvad skal jeg gøre??

Er 10+2 idag...

Har været en del syg de sidste par mdr på arbejdet, ikke pga graviditet... Hjælp mig...

Hvad skal jeg gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

Anonym trådstarter

Ingen ??

Anmeld

27. juni 2011

Wimmie

Det er lidt svært at råde dig til hvad du skal gøre, for det er jo op til dig selv.

Personligt går jeg på arbejde selvom jeg har ligamentssmerter for selvom det gør nas, så er det jo helt normale smerter og en del af dét at være gravid. Ligamentssmerter er i min verden ikke sygdom.

Når jeg synes det er værst sørger jeg før at bevæge mig lidt på arbejde (sidder også foran computer det meste af tiden).

Anmeld

27. juni 2011

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Det er lidt svært at råde dig til hvad du skal gøre, for det er jo op til dig selv.

Personligt går jeg på arbejde selvom jeg har ligamentssmerter for selvom det gør nas, så er det jo helt normale smerter og en del af dét at være gravid. Ligamentssmerter er i min verden ikke sygdom.

Når jeg synes det er værst sørger jeg før at bevæge mig lidt på arbejde (sidder også foran computer det meste af tiden).

Okay.. jamen, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre?

Jeg vil ikke sygemeldes, jeg gravid, ja, ikke syg, men slf hvis det er det bedste jamen, så der jo ingen udvej...

Jeg aner bare ikke hvad jeg skal.. Kontakte læge, eller bare acceptere det - for det jo OK

Anmeld

27. juni 2011

maryjane

Det er allerede blevet nævnt, at det er svært at vide hvad du skal gøre da det jo kun er dig der ved hvor smertefuldt det er.

Men vil da lige sige at ligamentsmerter jo ikke er farlige, men jo de kan bestemt være smertefulde.

Ville nok hælde mere mod sygemelding hvis det var mange og smertefulde plukveer jeg havde, og jeg så samtidig også var længere henne.

Men igen op til dig, du kunne evt. tage en snak med lægen

Anmeld

27. juni 2011

Anonym trådstarter

maryjane skriver:

Det er allerede blevet nævnt, at det er svært at vide hvad du skal gøre da det jo kun er dig der ved hvor smertefuldt det er.

Men vil da lige sige at ligamentsmerter jo ikke er farlige, men jo de kan bestemt være smertefulde.

Ville nok hælde mere mod sygemelding hvis det var mange og smertefulde plukveer jeg havde, og jeg så samtidig også var længere henne.

Men igen op til dig, du kunne evt. tage en snak med lægen

Tak..

Jeg tager nok en snak med lægen, men vil ikke sygemeldes.. Men, det er svært og koncenterere sig, når det står på i flere timer.. men, sådan er det jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.