Er den gået i stykker ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. juni 2011

Anonym trådstarter

Ja jeg syntes det er lidt pinligt det her så derfor er jeg anonym..

Jeg har et problem med de nedre dele, nemlig skeden.. Jeg syntes det klør oppe i den og igår fik jeg så kigget på den med et spejl og den er bare ild rød deroppe og så føles det som om den er tør.. Virkelig ubehageligt..  

Hvad kan det være og er det nødvendigt at gå til lægen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

baby012

27. juni 2011

B&J

Jeg vil sige du skal hoppe en smut til lægen for du skal sikkert have noget du kan smøre med så det falder til ro

Anmeld

27. juni 2011

Anonym trådstarter

Men hvad kan det være ?

Anmeld

27. juni 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

jep... du skal til lægen .. jo før desto bedre .. 

http://www.sundhedsguiden.dk/da/temaer/alle-temaer/underlivssvamp/svamp-i-skeden/

Det kunne godt lyde som det ..

Kan man ikke bare få noget i håndkøb som kan tage det ?

Anmeld

27. juni 2011

baby012

nej det kan man ikke.. man kan få noget der forebygger det.. men man kan ikke få noget der fjerner hele infektionen.. så skynd dig til lægen inden det bliver værre det kommer til at gøre direkte ondt hvis ikke der bliver gjort noget ved det .. 

Anmeld

27. juni 2011

Chr-Hei

Anonym skriver:

Ja jeg syntes det er lidt pinligt det her så derfor er jeg anonym..

Jeg har et problem med de nedre dele, nemlig skeden.. Jeg syntes det klør oppe i den og igår fik jeg så kigget på den med et spejl og den er bare ild rød deroppe og så føles det som om den er tør.. Virkelig ubehageligt..  

Hvad kan det være og er det nødvendigt at gå til lægen

Det kunne godt lyde som svamp.... Havde det selv i min gravidietet (ja pinligt men de siger det er meget normalt og jeg havde fået det af at vaske mig for meget.. følte jeg stank sådan som gravid) Du får sikkert en stikpille du skal sætte op i skeden om er på recept samt noget creme som du kan købe i håndkøb du skal smøre dig med så godt du kan.. Hvis du er gravid får du stikpiller til 14 dage i stedet for hvi du ikke er kan du nøjes med 1...

Anmeld

27. juni 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

nej det kan man ikke.. man kan få noget der forebygger det.. men man kan ikke få noget der fjerner hele infektionen.. så skynd dig til lægen inden det bliver værre det kommer til at gøre direkte ondt hvis ikke der bliver gjort noget ved det .. 

øv, ja så er der ingen vej uden om desværre.. tak for jeres hjælp

Anmeld

27. juni 2011

Anonym trådstarter

Chr-Hei skriver:

Det kunne godt lyde som svamp.... Havde det selv i min gravidietet (ja pinligt men de siger det er meget normalt og jeg havde fået det af at vaske mig for meget.. følte jeg stank sådan som gravid) Du får sikkert en stikpille du skal sætte op i skeden om er på recept samt noget creme som du kan købe i håndkøb du skal smøre dig med så godt du kan.. Hvis du er gravid får du stikpiller til 14 dage i stedet for hvi du ikke er kan du nøjes med 1...

Ja bare ordet svamp det hører slet ikke til dernede ..

Jeg er ikke gravid, så tager en tur til lægen og får dem til at hjælpe mig med at komme af med det igen Tak for svar

Anmeld

27. juni 2011

Chr-Hei

Anonym skriver:

Ja bare ordet svamp det hører slet ikke til dernede ..

Jeg er ikke gravid, så tager en tur til lægen og får dem til at hjælpe mig med at komme af med det igen Tak for svar

Nej gøre det ikke havde det heller ikk fedt med fortælle kæresten det men han tog det heldigvis fedt og sagde det jo bare skulle fjernes. hehe ...

Ja god ide for det er virkelig en ubehagelig følelse men de stikpiller og creme er virkelig effektiv du kan mærke det allerede samme dag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.