Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Jeg bruger også helst Dior produkter når det kommer til make-up, har dog en enkel læbestift fra Chanel.
Og neglelak er det også Dior el. Estee Lauder
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stjernestoev skriver: Hvilket make-up bruger du? Lad mig starte med mig selv. Mascare: Maxfactor Foundation: Maxfactor Concealer: Nilens jord Pudder: Nilens jord Øjenskygge: Dior Blush: H&M Jeg bruger ikke så mange penge på make-up, men flere på skønhedsprodukter. Ligeså snart du har en ren og pæn hud, så har du basen får næsten alt slags make-up.
Hvilket make-up bruger du? Lad mig starte med mig selv. Mascare: Maxfactor Foundation: Maxfactor Concealer: Nilens jord Pudder: Nilens jord Øjenskygge: Dior Blush: H&M Jeg bruger ikke så mange penge på make-up, men flere på skønhedsprodukter. Ligeså snart du har en ren og pæn hud, så har du basen får næsten alt slags make-up.
Mascara? Skifter meget tit
Alt andet = Nilens jord :-)
Enkelte øjenskygger i skøre farver fra forskellige mærker, men ellers fra inderst til yderst Nilens jord...
Bruger slet ikke rigtig make up, kun en mascara hvis jeg skal være helt crazyyyy
Har aldrig rigtig brugt noget, og gider ikke bruge tiden på det om morgenen.. Så tager det neutrale look med de sorte rander under øjnene og de æyse vipper..
jeg har forelsket mig i Nilens Jord produkter, og især da jeg blev gravid, da de jo ikke indeholder parfume, parabener og alt muligt andet skidt
Baby-støv skriver: Alt i Nilens jord.
Alt i Nilens jord.
Jeps det bruger jeg også eller mac.
Lige nu bruger jeg ikke noget.
Mascara: Nilens Jord
Mineral-pudder: Nilens Jord
Consealer: Manhattan Clear Face
Neglelak: ESSIE! - fordi de er så gooooe!
Når det skal være "lidt mere" er der vidst bare en del blandede produkter, men hovedsageligt Nilens Jord..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128