Puha, sikke en forskrækkelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

707 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. juni 2011

Frk.S

Hold da op - jeg har lige været en tur på fødeafdelingen med obs vandafgang (er kun 31+5, så det var jo liiidt for tidligt).

Så efter en kæmpe forskrækkelse er jeg nu kommet hjem, og efter vi har fundet forklaringen, kan man jo bare grine lidt af det.

Vi var til fødselsdag ved min niece, og sidder ude i haven og spiser. Pludselig bemærker min nevø at der er vådt under min stol, og jeg starter med at joke med, at jeg altså ikke sidder og tisser. Kigger så, og kan godt se der er en våd plet under min stol. Spørger om det er ham der har sprøjtet vand der, hvilket han forsikrer mig om at det ikke er. Han siger så, det drypper altså fra stolen - hvilket jeg må konstatere, at han har ret i. Jeg kigger så ned ad mig selv og kan se at hynden jeg sidder på har en våd plet og mine leggins er våde. SHIT! 

Jeg skynder mig ud på toilettet og kan også mærke trusserne er våde. Sætter mig og tisser, så jeg er sikker på jeg ikke kan have tisset i bukserne, da jeg også har været ude og tisse INDEN maden. 

Vi ringer til fødegangen, der beder mig om at ligge mig ned, og så vil de sende en liggende transport til mig. 
Min kæreste kører bagefter i vores bil, og vi møder ham i elevatoren, hvor han fortæller min svoger har ringet og sagt at også en af de andre hynder er våde (ikke helt så meget som den jeg har siddet på, men dog våd). To af hynderne har været vasket for 1-2 uger siden, og de var overbevist om at de var tørre.

Men det har de åbenbart ikke været. For efter tjek på kryds og tværs er de nået frem til at jeg IKKE har haft vandafgang, og alt ser helt normalt ud. Hun har det godt derinde!
Jordemoren er også enig med mig i, at jeg ikke har tisset.

Så de hynder må simpelthen have været våde indeni endnu, og så har jeg siddet og presset vand ud af den.

Hold kæft mand hvor føler man sig dum over at have sat alt det i gang for det  - men dejligt at få forsikring om at alt er som det skal være. Og de sagde også inde på fødegangen at vi da havde gjort det helt rigtige, så nu skulle vi bare gå hjem og bare grine lidt af det.... det ville de i hvert fald gøre.  

Min søster har det også rigtig skidt med det. Åh det var de da kede af, at deres hynder var våde, og hvor var det uheldigt at det lige var MIG der sad på sådan én. Men det er jo hvad der kan ske.

Men puha, hvor blev jeg bange, og der kan nå at køre mange tnker igennem hovedet i den tid der går. 

Mine små niecer og nevøer var også meget forskrækkede og blev forskrækkede over, at jeg blev hentet i ambulance. De var jo ikke babu babu, men kun fordi jeg skulle ligge ned.

Nå, trængte vist bare lige til at fortælle historien, da jeg stadig ikke er faldet helt ned - og jeg skal jo snart kunne sove. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

camilla28

nej  sikke en omgang  godt det bare var hynderne og ikke bebs der  havde sparket proppen ud  py ha

Anmeld

26. juni 2011

Mi

Sikke en forskrækkelse og alligevel også lidt sjovt at det bare var våde hynder

Anmeld

26. juni 2011

Frk.S

camilla28 skriver:

nej  sikke en omgang  godt det bare var hynderne og ikke bebs der  havde sparket proppen ud  py ha

Ja, det var godt nok en lettelse. Hold op hvor blev jeg bange. 

Anmeld

26. juni 2011

Frk.S

Mi skriver:

Sikke en forskrækkelse og alligevel også lidt sjovt at det bare var våde hynder

Ja, nu kan vi jo bare grine af det (og have lidt dårlig samvittighed over at have ulejliget både falkreddere, jordemoder, osv. - selvom de sagde, at DET skulle vi slet ikke tænke på). 

Anmeld

26. juni 2011

Mira0911

Må sige jeg var dybt alvorlig under hele læsningen, indtil jeg nåede frem til at du ikke havde haft vandafgang... Ja selvfølgelig er det en forskrækkelse, indtil man finder ud af hvad det egentlig var... 

Ja hvis det var mig, ville jeg selv være enormt bange, nervøs osv... 

Anmeld

27. juni 2011

Frk.S

Mira0911 skriver:

Må sige jeg var dybt alvorlig under hele læsningen, indtil jeg nåede frem til at du ikke havde haft vandafgang... Ja selvfølgelig er det en forskrækkelse, indtil man finder ud af hvad det egentlig var... 

Ja hvis det var mig, ville jeg selv være enormt bange, nervøs osv... 

Ja, jeg var også meget bange. Og der gik over en time inden Falck kom efter mig (og derefter skulle vi fra Århus til Randers) - det var ikke en "haster" da jeg jo ikke havde veer! Men det er lang tid og ligge og være bange. Jeg VIDSTE bare at det ikke var tis - så jeg kunne jo ikke se hvad det ellers skulle være.

Så det var dejligt at få et godt tjeck samt en fornuftig forklaring på hvad det var. 

Anmeld

27. juni 2011

SussieThyssen

Hehehe..undskyld jeg fniser..men altså..sikke da en historie

Men super at der intet var i vejen med dig og bebs

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. juni 2011

Frk.S

SussieThyssen skriver:

Hehehe..undskyld jeg fniser..men altså..sikke da en historie

Men super at der intet var i vejen med dig og bebs

Kærligst
Sussie

Det er helt i orden - nu kan vi jo også kun selv grine af det. Men det var godt nok ikke sjovt da vi stod i det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.